9. سیلی محکمی به آمریکایی ها در خلیج فارس زدیم


ساعت: 19:41
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894819

سردار تنسیری گفت: در یک سال و نیم گذشته 6 عملیات انجام شد و 9 شهید تقدیم انقلاب شد و به نیت این 9 شهید 9 سیلی به آمریکایی ها زدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار طنسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم بزرگداشت شهید نورعلی یونس و چراغ قرمز مسجد باب الحوائج محله ترک نشین قائم شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ائمه اطهار وی با اشاره به اینکه شهدا برای تامین امنیت عمومی جان خود را فدا کرده اند، گفت. : خانواده شهدا با ایثار خود اسلام را زنده کردند.

وی با بیان اینکه طبق آیه قرآن شهدا زنده هستند، افزود: شهدا هرگز تسلیم دشمن نشدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در عملیات اطلاعاتی و دریایی شاهد شهدا هستیم، ادامه داد: ناوها و ناوچه های آمریکایی در خلیج فرش منهدم شد.

تنسیری با بیان اینکه هفت کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه، نیوزلند، ایتالیا، کانادا و استرالیا اجازه عبور از آب های سرزمینی ما را نداشتند، گفت: در زمان طاغوت ناوگان ارتش مجهز به برد بلند نبود. برد موشک‌ها و تا اعماق دریاها نفوذ نکرده است، اما امروز افتخار حضور در تمام آب‌های دنیا را دارد و این افتخار را شهدا به ارمغان آوردند و با بیان اینکه در ناوگان سپاه فقط چند موشک تولید می‌کنیم، خاطرنشان کرد: : امروز نیروی دریایی سپاه قاطعانه در خلیج فارس، دریای عمان قرار دارد و دریاهای آزاد در مقابل دشمن ایستاده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به سرقت یک نفتکش ایرانی با دخالت آمریکایی ها افزود: نیروی دریایی سپاه در مدت زمان بسیار کوتاهی این نفتکش را آزاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش ارتش و نیروی دریایی سپاه، اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیتی در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است، گفت: نیروی دریایی سپاه و ارتش در انجام وظایف محوله هم افزایی هستند. ماموریت با زور. آنها کار می کنند.


کشورهای خارج از منطقه هیچ مسئولیتی در خلیج فارس ندارند

وی با بیان اینکه کشورهای خارج از منطقه هیچ مسئولیتی در خلیج فارس ندارند، افزود: ایران و کشورهای مسلمان منطقه مسئول برقراری ثبات و امنیت دریایی در خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین به نقش تاثیرگذار و تعیین کننده ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: ایران از مظلومان و جبهه مقاومت حمایت و حمایت می کند.


ما در خلیج فارس سیلی محکمی به آمریکایی ها زدیم

وی با تاکید بر اینکه در مقابل دشمنان محکم ایستاده ایم، گفت: در یک سال و نیم گذشته 6 عملیات انجام شد و 9 شهید تقدیم انقلاب شد و به نیت این 9 شهید 9 سیلی سنگین به آنها زدیم. آمریکایی ها، الگوبرداری از امام حسین (ع) پیروزی ما بر دشمنان ماست و تا آخر الزمان با حسین (ع) خواهیم ماند.
تنسیری با بیان اینکه آمریکایی ها رفتار ناشایست دارند و در خلیج فارس حضور دارند، خاطرنشان کرد: خلیج فارس متعلق به مسلمانان و کشورهای منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید