ملت ایران سیلی محکمی به آمریکا و اسرائیل خواهند زد


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906347

امام جمعه سونیت مانه و سملگان در واکنش به حادثه تروریستی شیراز:

حاج محمد آخوند خادمی گفت: آمریکا، اسرائیل و سایر اشرار که با این مستکبران همراهی کردند و سعی کردند نقشه های شوم خود را در شیراز پیاده کنند، بدانند؛ ملت ایران اسلامی با کمک قوای قضاییه و فرجه و اطلاعات کشور سیلی محکمی به آنان خواهد زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حاج محمد آخوند خادمی امام جمعه اهل سنت پیر جلگه مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار شب ترکیوی ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (سلام الله علیها) توسط گروه های تکفیری، گفت: تفرقه افکنی بین مسلمانان یکی از اهداف شوم دشمنان قسم خورده مسلمانان است اما دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد تا بتوانند بتوانند. استفاده از این گونه اعمال زشت و شوم در صفوف مسلمانان موجب اختلاف خواهد شد.

وی افزود: هموطنان عزیزمان در شیراز از دست تکفیری های خبیث مظلوم و غافلگیر شدند و دیدن تصاویر خونین این زائران قلب ما را متأسف و متاثر کرد.

آخوند خادمی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و برخی از زیرمجموعه های آنها که در ماه های اخیر سعی در ایجاد تفرقه و تفرقه و تربیت جوانان فریب خورده داشتند و سعی در برهم زدن امنیت کشور و ایجاد بی نظمی داشتند. آنها نتوانستند در برابر ملت فهمیده ایران بایستند و مردم با بصیرت و پیروی از رهبر عظیم الشعان همه توطئه های این یاغیان را خنثی کردند و به همین دلیل این حادثه تلخ را انجام دادند.

وی تصریح کرد: ما شاهد بسیاری از حوادث تروریستی دیگر از سوی دشمنان خود بوده ایم اما چنین حوادثی اراده ما را برای مقابله با سران کفر تقویت می کند.

این عالم اهل سنت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آمریکا، اسرائیل و سایر اشرار که با این مستکبران همراهی کردند و سعی کردند نقشه های شوم خود را در شیراز پیاده کنند، بدانند؛ ملت ایران اسلامی با کمک قوای قضاییه و فرجه و اطلاعات کشور سیلی محکمی به آنان خواهد زد.

انتهای پیام/ بهنام وحیدی

دیدگاهتان را بنویسید