در حوادث اخیر بحران آب در اذهان ملت ایران باعث رسوایی آمریکا شده است/ عزم دولت سیزدهم برای احقاق حقوق ملت ایران

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789173

امام جمعه کوم با اشاره به اینکه بحران آب راز هرج و مرج و آشوب دشمنان خباثت است، گفت: هوشیاری مردم کشورمان در این سال ها و جدایی آنان از صفوف معاندان حائز اهمیت است. . شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به اینکه زندگی ما دو فصل دارد، گفت: یک فصل انتقالی و یک فصل ثابت که یک فصل موقت در دنیا و یک فصل معین در آخرت است. . .
وی ادامه داد: انسان زمانی در کارش موفق می شود که تمام محور برنامه هایش تقوا باشد و به فکر روز قیامت باشد و به جمع آوری توشه بپردازد.
حرکت به سوی رضایت اهل بیت(ع) در زندگی باید مورد تاکید قرار گیرد
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: در زندگی همیشه باید راه رضایت اهل بیت(ع)، کیفیت گریه بر مصیبت اهل بیت(ع) را دنبال کرد. به ویژه امام حسین (ع) باید تقوای الهی را تقویت کند.
وی افزود: به برکت گریه بر اباعبدالله(ع) همه وجودمان باید اهل بیت، زهرایی، علوی و حسینی شود و بازارمان حضرت عباسی و لباس زنان ما زهرایی و زینب باشد.
ارتباط نامناسب دختر و پسر از خاطره غرب است
آیت الله سعیدی با اشاره به برخی از معضلات اجتماعی امروز جامعه گفت: امروز برخی دختر و پسر به عنوان دوست با هم ارتباط دارند و این رابطه نادرست قربانیان زیادی گرفته و خاطره ای از غرب است.
وی گفت: سعیدی گفت: این رابطه یکباره است که با تمام موازین شرعی مجاز است و لازم است جوانان قبل از ازدواج با احکام رابطه آشنا شوند تا دچار انحراف نشوند. “
با متخلفان عفاف و حجاب باید قاطعانه برخورد شود.
امام جمعه اهل کوم با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف باید عمل و تذکر دهند تا فضای جامعه به هم نخورد و شما هم تکلیف ایجابی و هم سلبی داشته باشید و هم شکنی ها. موانع عفاف و حجاب باید تعیین کننده باشد.
وی گفت: پلیس و قوه قضائیه باید با متخلفان فضای جامعه و قانون جامعه برخورد جدی داشته باشند.
بحران آب راز هرج و مرج و آشوب دشمنان انتقامجو بود/ ایجاد بحران و هرج و مرج فضای تنفسی برای دولت های مستکبر فراهم می کند.
آیت الله سعیدی در بخشی دیگر از سخنان خود به گفتگوها اشاره کرد و توضیح داد: ایجاد بحران و هرج و مرج در کشور ما حتی در کوتاه مدت و کوتاه مدت به گفته آمریکا می تواند فضای تنفسی برای دولت های استکباری فراهم کند و خلاصه. در این شرایط بحران آب راز هرج و مرج و شورش دشمنان انتقام جو است.
در حوادث اخیر، بحران آب در اذهان ملت ایران باعث آبروریزی آمریکا شده است
وی افزود: هوشیاری مردم کشورمان در این سال ها و جدایی آنها از صفوف معاندان حائز اهمیت است و در حوادث اخیر هوشیاری ملت ایران باعث آبروریزی آمریکا و فریب داخلی آن شده است.
امام جمعه کوم گفت: خشکسالی و کمبود بارندگی یکی از معضلات است و این وضعیت مردم را بیش از پیش نگران کرده است و شرایط کم آبی نیازمند دولت جدید با نگاه عاجل و عزم جهادی است و دولت برای رفع آن اقدام کرده است. این بحران.”
دولت سیزدهم مصمم به احقاق حقوق ملت ایران است
وی تاکید کرد: دولت سیزدهم مصمم به احقاق حقوق ملت ایران است و تاکنون اگرچه مذاکرات به پایان نرسیده است اما توانسته میلیاردها وجوه بلوکه شده را آزاد کند و چندین میلیون واکسن وارد کند و ملت باید مراقب دشمن باشد. ترفندها.”
آیت الله سعیدی گفت: دشمن حتی از تجمع تعدادی از عزیزان ما سوء استفاده می کند که درست است و ما باید به افزایش وزن تیم مذاکره کننده خود کمک کنیم و تنها با حفظ انسجام می توانیم حقوق پایمال شده خود را بازیابی کنیم.
وی در پایان به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به دانشگاه و دانشجویان فرمودند علاوه بر ارتقای فضای علمی، باید شاهد ارتقای فضای معنوی نیز باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید