ورزش های همگانی در بیش از 50 بوستان استان زنجان برگزار می شود/ تمامی هیئت های ورزشی کلاس های غنی سازی اوقات فراغت برگزار می کنند.


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881396

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گزارش داد؛

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش های همگانی و رایگان در بوستان های سراسر استان برگزار می شود، گفت: ورزش های همگانی صبح و عصر در بیش از 50 بوستان در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غفار امانی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برنامه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان برای غنی سازی اوقات فراغت گفت: هر ساله برنامه ریزی دروس غنی سازی اوقات فراغت از طریق هیئت های ورزشی انجام می شود.

وی با بیان اینکه با پنجاه هیئت ورزشی فعال استان زنجان هماهنگی و نامه نگاری انجام شده است، گفت: هیئت های ورزشی با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت کلاس های تابستانی خود را برگزار می کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری ورزش های همگانی در برخی پارک ها و بوستان های سراسر استان گفت: حضور جوانان در این برنامه های ورزشی چشمگیر است.

وی با بیان اینکه برخی از برنامه های ورزشی تفریحی توسط هیئت های ورزشی، باشگاه های خصوصی و ورزش های همگانی در پارک ها و بوستان ها اجرا می شود، ادامه داد: تنوع برنامه های ورزشی تفریحی بسیار زیاد است.

امانی با بیان اینکه اگر فردی بخواهد به ورزش قهرمانی یا حرفه ای بپردازد باید هزینه ای پرداخت کند، گفت: اداره کل ورزش و جوانان برای کاهش هزینه ها نظارت لازم را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه ورزش های همگانی و رایگان در پارک های سراسر استان برگزار می شود، افزود: ورزش های همگانی و رایگان در بیش از 50 پارک در سطح استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید