کمیته تحول برنامه های تفریحی در استان مرکزی تشکیل می شود/ نیازمند برنامه ریزی برای تحول مسائل فرهنگی و اوقات فراغت جوانان هستیم.


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877073

اهل الامام گفت: ما نیازمند تغییر در برنامه ریزی امور فرهنگی و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستیم و این موضوع پس از تعطیلات دو ساله تابستانی به دلیل تاج گذاری نیاز به توجه بیشتری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی در اجلاس امور جوانان استان مرکزی در اراک گفت: برنامه ریزی ویژه ای داشته باشید، گفت: باید این کار انجام شود.

محصل الائمه گفت: به منظور غنی سازی برنامه های تفریحی و محتوایی آن، کمیسیون تحول برنامه های تفریحی در استان مرکزی تشکیل می شود و تمامی واحدهای سازمان جوانان موظف به مشارکت و همکاری در این کمیسیون تخصصی هستند.

وی ادامه داد: نوآوری، توجه به آموزش و تاریخ معاصر، توجه به مناطق فقیرنشین و حاشیه نشین، توجه به سلامت جسمی، روحی و روانی مخاطبان در برنامه ها، توجه به ایمنی در اردوها، افراد کلیدی و افراد متمرکز از جمله. ویژگی های ارزیابی برنامه های اوقات فراغت وسایلی هستند که نیاز به توجه ویژه دارند.

استاندار مرکزی گفت: در ابتدای برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال نیازمند تولید محتوای فاخر هستیم و از این رو دستگاه هایی که برای جذب جوانان و نوجوانان فیلم های فاخر و موثر تولید کنند جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد: رعایت استانداردها و شاخص هایی که در برنامه های اوقات فراغت در نظر گرفته می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمامی دستگاه ها توسط معاونت اجتماعی منطقه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

اهل الائمه افزود: نیازمند تغییر در برنامه ریزی امور فرهنگی و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستیم و این موضوع بعد از تعطیلات دو ساله تابستانی به دلیل تاج نیاز به توجه بیشتری دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای برنامه های تفریحی در رأس برنامه ها قرار گیرد و دستگاه های اجرایی و مسئولان در هر دستگاهی فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اوقات فراغت را مطالعه و وظایف محوله را انجام دهند. مدیریت در این زمینه خاطرنشان کرد که این یک نیاز مهم است و پرداختن به این مهم یکی از معیارهای ارزیابی است.

وی ادامه داد: بیماری تاج در دو سال اخیر انسداد خانه ایجاد کرده و نیاز به نوآوری در اجرای برنامه ها به ویژه برای جبران دو سال اخیر است.

اهل الامام گفت: توجه به عفاف و حجاب در برنامه های اوقات فراغت از دیگر ضرورت هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: لازم است تمامی تجربیات، ایده ها و انتقادات در زمینه برنامه های تفریحی با تمامی دستگاه های مسئول و کارشناسان در میان گذاشته شود و دعوت از کارشناسان در این زمینه ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید