جهاد تبیینی تنها راه جنگ نرم است


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814657

مهدوی گفت: تنها راه مبارزه با جنگ نرم، جهاد تبیین است که بزرگترین جهاد تبیین امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در بحث واقعه عاشورا است. اگر نبودند این بزرگواران جای جلاد و شهید را می گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام گلام حسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام برگزار شد، گفت: مردم در این شب خجسته نفس خود را نگه دارند و برای حضور در این ضیافت آماده شوند. از خدا

مهدوی نژاد با بیان اینکه جوانی دوران رشد و نمو است، افزود: اگر در جوانی بر نفس خود مسلط باشید به درجه بالایی خواهید رسید. جوانان باید در زندگی خود از امام علی اکبر الگو بگیرند و در آینده راه درست را طی کنند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از قدرت و پیشرفت ایران هراس دارند، گفت: به دلیل تجهیزات و توان نظامی و پیشرفت مداوم ما، دشمنان اجازه دخالت در امور مختلف را دارند. مثل گذشته به ما بده

وی گفت: آمریکا متوجه شده است که دیگر نمی تواند در امور ایران دخالت کند.

مهدوی نژاد با اشاره به اینکه متجاوزان آمریکا و همپیمانان آنها می دانستند که حمله به ایران غیرممکن است، گفت: بارها تلاش کردند تا به خاک ایران حمله کنند اما فرزندان ایران اسلامی اجازه ورود به آنها را ندادند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دشمن از صلابت، شجاعت و شکست ناپذیری ایران به وحشت افتاده است، گفت: جرم یمنی ها و فلسطینی ها که هر روز مورد حمله قرار می گیرند چیست؟ جنایت مردم لیبی چیست؟ چرا دنیا با این همه مخالف است جنایات غرب و دوستدارانشان ساکت است.

وی با اشاره به جهاد تبیین در جامعه خاطرنشان کرد: تنها راه مبارزه با جنگ نرم، جهاد تبیین است، بزرگترین جهاد تبیین را امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در بحث واقعه عاشورا انجام دادند. اگر این بزرگواران نبودند عاشورا جور دیگری نشان دادند که جای جلاد و شهید عوض شده است.

مهدوی نژاد با بیان اینکه جهاد تبیین همان بیان مصادیق است، تصریح کرد: باید کاری کرد که هیچکس نتواند جنایات پهلوی و منافقین را سرپوش بگذارد یا آنطور که من سجاد(ع) در زمان خود کردم خوب جلوه کند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید