تبیین جهاد راه مقابله با بدترین جنگ نرم علیه کشور و ملت ایران است


ساعت: 20:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904535

امیر صادقیان گفت: ورود به جهاد تبیینی باید امید به آینده و کسب اعتماد به نفس جوانان را تقویت کند و جهاد تبیینی راه مقابله با بدترین جنگ نرم علیه کشور و ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ امیرمحمد صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام و فرمانده نظامی ارتش استان مرکزی عصر امروز در جلسه تبیین جهاد در حضرت علی اکبر علیه السلام گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی پس از شکست های عظیم در عرصه های مختلف. با جنگ روانی به دنبال دلسردی مردم و جوانان از آینده، انتشار اخبار جعلی، تحلیل های تقلبی، وارونه جلوه دادن حقایق، پنهان کردن نقاط امید و قوت و تضعیف اعتقادات است و باید با جهاد محاصره تبلیغاتی دشمن را شکست.

وی افزود: ورود به جهاد تبیینی باید امید به آینده و کسب اعتماد به نفس جوانان را تقویت کند و جهاد تبیینی راه مقابله با بدترین جنگ نرم علیه کشور و ملت ایران و البته تبیین است. باید با استفاده از روش های خلاقانه و ابتکاری باشد.

امیرصادقیان ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی به شدت از قوی شدن ملت هراس دارند و به همین دلیل شدیدترین جنگ نرم را علیه ملت به کار گرفته اند و لذا اهمیت بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر فوریت جهاد تبیین است. و وظیفه مهمی باید انجام شود.

وی افزود: هجمه ترکیبی دشمن که یکی از ابعاد آن جنگ شناختی از طریق عملیات روانی و تحریف حقایق است، نیازمند تشکیلات رزمی است و باید هجمه تلفیقی علیه دشمن شکل گیرد و برای جهاد از همه تلاش کنیم. جهت ها و جدای از دفاع باید رویکرد تهاجمی نیز داشته باشیم.

این افسر ارشد ارتش در استان مرکزی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیاز مهم و ضروری امروز جامعه ما است و قطعاً دسیسه های دشمنان را برملا می کند و به فضل الهی و نقشی که جوانان ایفا می کنند. در جهاد تبیین، دشمنان در این راهبرد شیطانی علیه ملت شکست خواهند خورد. با جدیت مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید