دشمنان ایران از هر سلاحی علیه ما استفاده می کنند/ غنی سازی برنامه های فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن موثر است + فیلم


ساعت: 21:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809303

شیخ انصاریان با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم از هر نقشه و تدبیری علیه ما استفاده می کنند، گفت: غنی سازی و توجه ویژه به برنامه های فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمنان مفید و موثر خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ عبدالله انصاری از علمای اهل سنت شهرستان بستک در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار امروز با مردم تبریز مبنی بر اینکه دشمن افکار عمومی و جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده اند. او که دشمن اسلام و استقلال و انسانیت است از اول انقلاب از هر حربه ای علیه ما استفاده کرده و با جان باختگان ملت و ائمه انقلاب شکست خورده است اما امروز به دنبال کنترل انقلاب از درون با همه چیز است. قدرت آن به جوانان ما از سربازان فرهنگی شیطان صفت آنهاست و در این میان همه جریانات داخلی و خارجی هماهنگ عمل می کنند.

وی افزود: ما نیز باید در مقابل این هجمه عظیم قوی و مسلح باشیم، اولین لازمه شناخت دشمن و اهداف او برای تهاجم فرهنگی در الفبای مبارزه اولین گام در این عرصه است.

این عالم اهل سنت استان هرمزگان ادامه داد: سپس باید بینش دینی و سیاسی مردم تقویت شود که مطمئن ترین سپر در برابر بمب باران فرهنگی دشمن است.

شیخ انصاری گفت: همچنین باید به اشباع نیازهای طبیعی انسان از راه های قانونی توجه کنیم تا در دام شیاطین نیفتیم و یکی از مهمترین ابزار ما در مقابل دشمن امر به معروف و نهی از منکر است. با آگاهی از این اصل مهم دینی و فکری و متعهد به آن، دشمن هرگز روزنه ای برای نفوذ نخواهد یافت.

وی گفت: همچنین استفاده از فناوری های نوین در عرصه فعالیت های فرهنگی و تقویت رسانه های بومی و غنی سازی برنامه های فرهنگی آنها با رویکرد تقویت هویت دینی و ملی و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن مستلزم مقابله با دشمن است. در جبهه سخت: «این تهاجم فرهنگی و فکری به ویژه جوانان و نوجوانان ماست.

این عالم اهل سنت بستک در نهایت از تقویت مساجد و مراکز فرهنگی و شناخت کامل فرهنگ اسلامی و ملی، مشارکت نوجوانان و جوانان در فعالیت های فرهنگی، بررسی برنامه های درسی دانشگاه به ویژه دروس مرتبط با علوم انسانی و … تاکید کرد: در مقابله مستبدانه با دشمن در جبهه سخت باید تهاجم فرهنگی و فکری به ویژه در قبال جوانان و نوجوانان مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید