جهاد تبیین توطئه های دشمنان در جنگ نرم را خنثی می کند


ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805763

کریمی گفت: یکی از خواسته های برتر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب جهاد است چرا که دشمن در همه صحنه ها و راهبردها با آسیب های جدی مواجه است و جهاد می تواند توطئه های دشمن را در جنگ نرم خنثی کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مراسم گلباران مزار شهدای اراک گفت: شهدا مظهر اقتدار و سربلندی ملت و انقلاب اسلامی هستند. درخشان می درخشید

کریمی گفت: امروز با گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی راه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب ادامه دارد و جهاد و دفاع همچنان با قوت دنبال می شود.

وی ادامه داد: به برکت خون مطهر شهدا، مجاهدت های رزمندگان، رهنمودهای ائمه انقلاب اسلامی و نقش آفرینی مردم بصیر و همیشه روی صحنه، 43 سال از انقلاب اسلامی را سپری کرده ایم. انقلابی هستند و در راس قدرت هستند.»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران در بسیاری از زمینه ها و بخش ها به غرب و خارج از کشور وابسته بود و اوضاع کشور بسیار بد بود و فقط منابع کشور غارت می شد اما امام خمینی (ره) (ره) انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و افتخار به ارمغان آورد.

کریمی افزود: علیرغم همه توطئه ها، تحریم های سرکوبگرانه و قیام های دشمن، به این درجه از قدرت رسیده ایم و در بسیاری از عرصه ها جزو بالاترین رده ها هستیم و حرفی برای گفتن داریم.

وی گفت: استکبار جهانی با تمام توان و حامیان منطقه ای برای جلوگیری از الگوبرداری از انقلاب اسلامی دیگر ملت ها تمام تلاش خود را علیه انقلاب به کار گرفت و حاکمیت 43 ساله انقلاب نشان دهنده شکست استکبار جهانی است. راهبردها در همه عرصه ها.» امروز هم دشمن در رأس ضعف و ناتوانی در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی یادآور شد: رمز موفقیت امام و پیروزی های انقلاب اسلامی معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی است و انقلاب اسلامی با مولفه معنویت همه محدودیت ها را جبران و تهدیدها را به بزرگترین امکان تبدیل می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: وجود معنویت در انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه ملت را به بحران ها و حوادث مختلف سربلند می کند، موجی از جوانان را برای ایفای نقش به صحنه آورده است. ملت حتما پیروز خواهند شد

کریمی گفت: شهدا و رزمندگان تمام محدودیت هایی را که در دفاع مقدس وجود داشت با مولفه معنویت به امکانات تبدیل کردند و معنویت در کنار رهبری پیامبر وار امام خمینی (ره) بزرگترین پیروزی را برای ملت به ارمغان آورد.

وی گفت: نقش معنویت در طول 43 سال گذشته بسیار مهم است و ایجاد دستاوردها و پیشرفت های فراوان در عرصه های مختلف به برکت معنویت است که باید در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

کریمی گفت: وجود معنویت در دوران انقلاب اسلامی باعث شد تا مردمی تمام عیار برای دفاع از ارزش های انقلاب به صحنه بیایند و امروز در گام دوم بیش از هر زمان دیگری به معنویت نیاز داریم و بنابراین به معنویت و ارزش های اسلامی نیاز داریم. در تمام نقاط کشور «حکومت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نهضت انقلاب اسلامی در گام دوم یک حرکت تمدنی است و نسل جوان امروز باید به رسالت خود عمل کند، افزود: همه باید با توانایی و ظرفیت خود نقش آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین خواسته های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب جهاد است چرا که دشمن در همه صحنه ها و راهبردها با شکست های جدی مواجه است و جهاد می تواند توطئه های دشمن را در جنگ نرم خنثی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید