موج سواری دشمن در عرصه فرهنگی و نرم افزاری / تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش دشمنان را خنثی می کند


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810739

سعید تجلی گفت: امروز دشمن وارد عرصه فرهنگی و نرم افزاری شده است و در این راستا با روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب می توان توطئه های آنان را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفتگو با عصرهامون. وی گفت: با توجه به تهاجم دشمن در چهل و سومین سال انقلاب که تمام ترفندهای خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد، امروز وارد عرصه فرهنگ، نرم افزار و جوانان شده است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان بود و مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان بر روشنگری چراغ وار دیگران تاکید کردند.

این مقام مسئول گفت: همه ما موظفیم دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم. نگه داشتن اخبار و حوادث و عدم آموزش مردم به سمتی می رود که سوء تفاهم شود و دشمن سوار شود.

وی افزود: امروز همه ما به ویژه خبرنگاران موظف هستیم به همه عرصه ها به ویژه در حوزه فرهنگی، انتشار اخبار و رویدادها و بازنشر پیشرفت های جامعه در حوزه های علمی، صنعتی، فناوری و انرژی هسته ای توجه ویژه ای داشته باشیم. گفت تجلیلی. بیایید باشیم

وی اذعان داشت: سالمندان از حوادث حکومت ستمشاهی، پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و عدم برخورداری از لذت در سراسر کشور به ویژه سیستان و بلوچستان به خوبی متاثر شده اند، اما امروز با همت نظام اسلامی جمهوری و برکت.” شهدا در دورافتاده ترین نقاط کشور اتفاقات خوبی افتاده است.

تجلیلی بیان کرد: در دورافتاده ترین نقاط با خدمات ارائه شده امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته است اما دشمن در همه عرصه ها در کمین است و دستاوردهای نظام و انقلاب را به شکل های مختلف به نمایش می گذارد. وظیفه ما تبیین دستاوردهای انقلاب است.


او گفت: «بسیاری از جوانان از گذشته بی خبرند. دشمن با سوالات غیرواقعی که در فضای مجازی مطرح می شود سعی در فریب جوانان دارد اما روشنگری و تبیین مشکلات می تواند دشمن را ناامید کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید