دشمن نباید به ایران حمله کند/ محبوبیت سردار سلیمانی تولید قدرت نرم افزاری بود

ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798540

رمضان شریف گفت: فرزندان این ملت کاری کردند که دشمن دیگر جرأت و رغبتی برای حمله به سرزمین ما ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار رمضان شریف پنجشنبه شب در هجدهمین یادواره شهدای روستای کسلیان زیراب از توابع سوادکوه اظهار داشت: اخیراً در گفت و گو با آمریکا گفته شد که حلقه اتصال مردم ایران است. او در کنار رژیم حاکم بر ایران است. ما بیشتر از قدرت نرم افزاری آن وحشت داشتیم تا از قدرت سخت افزاری و نظامی آن.”

وی گفت: محبوبیت سردار سلیمانی تولید قدرت نرم افزاری بود. مثلاً در قیام 88 دشمن از دعوای انتخاباتی برای دو قطبی سازی و سرنگونی استفاده کرد، اما شخصیتی مثل قاسم سلیمانی اجازه چنین چیزی را نداد.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: دشمن با ایجاد داعش قصد داشت جلوی انقلاب را بگیرد اما قاسم سلیمانی روزی با صلابت و اطمینان پایان داعش را اعلام کرد و امروز می بینیم که اثری از دولت داعش نیست.

شریف گفت: در روزهایی که داعش در سوریه دست به کشتار ارابه ها زد، رهبر معظم انقلاب با تدبیر فرمودند که دشمنان در سوریه کاری از پیش نمی برند و مردم، ارتش و دولت سوریه آنها را شکست خواهند داد و امروز بیش از 7 سال از آن زمان می گذرد. بیانیه، ما شاهد ارتشی موثر، دولت با تجربه و مردمی کاربلد سوریه هستیم.

وی گفت: استکبار برای نشان دادن نظام ناکارآمد جمهوری اسلامی توطئه های زیادی کرده است، اما گام به گام مجبور به عقب نشینی شده اند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: فرزندان این ملت کاری کردند که دشمن دیگر جرأت و رغبت حمله به سرزمین ما را نداشته باشد.

شریف گفت: دشمن تقریباً تهاجم نظامی را متوقف کرده است، اما سعی می کند ناامیدی را القا کند و بین مردم شکاف ایجاد کند تا از کوچکترین حادثه ای داستان بسازند.

وی گفت: دشمن تصور می کرد تحریم های اقتصادی می تواند کشور را فلج کند اما امروز اعتراف می کنند که نه تنها تحریم ها شکست خورده بلکه چرخ خودکفایی ایران به راه افتاده است.

شریف گفت: بزرگترین سرمایه کشور مردمی هستند که شجاعانه در برابر دشمنان ایستادگی و پایداری نشان داده اند و اکنون مسئولان در سایه امنیت و رهبری مقتدر باید مشکلات را حل کنند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید