ایران سرافرازترین کشور جهان / موج امید و مقاومت بیشتر مردم در برابر توطئه دشمنان با تبیین دستاوردهای انقلاب


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806785

در گفت و گو با یکی از اساتید حوزه و دانشگاه آمده است;

اسد گفت: دستاوردهای ایران بعد از انقلاب اسلامی بدون کمک های خارجی و البته سنگسار، خرابکاری و تحریم های نظامی علیه ایران به دست آمده است و این موضوع بسیاری از کارشناسان جهان را شگفت زده کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید علی اسدی از اساتید حوزه و دانشگاه شمال سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را بزرگترین معجزه قرن دانست. دشمن از فضای مجازی برای نشر اکاذیب و خدمت نظام و انقلاب استفاده می کند، زیرا این اهداف خاردار در چشم دشمنان و مانعی در راه رسیدن به اهداف شوم آنهاست.

رهبران ابرقدرت های جهان برای حفظ امنیت باید با مقامات ایرانی دیدار کنند

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی در کشور حدود 50 هزار دانشجو در بحث تربیت و فرهنگ وجود داشت، گفت: امروز به برکت انقلاب بیش از چهار میلیون دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری اسلامی داریم. انقلاب ایران علیرغم هجوم فراگیر استکبار جهانی و تحریم های ناجوانمردانه، عمیقاً در دل مردم آزادیخواه جهان ریشه دوانده و هر روز بر پیشرفت و عظمت آن افزوده می شود. موجی از امید و مقاومت بیشتر از این توطئه ها به راه خواهد افتاد.

این استاد دانشگاه با اشاره به سخنان یک جامعه شناس آمریکایی در کتابی با عنوان «مقاومت شکننده» مبنی بر اینکه 90 درصد زنان روستایی قبل از انقلاب بی سواد بودند، افزود: 70 درصد ایران قبل از انقلاب بی سواد بودند و او در سال 96 درصدی از سایرین را ندارد. روستاها اما الان به برکت انقلاب اسلامی بر بالاترین سکوهای پیشرفت و توسعه ایستاده ایم و امید به زندگی به 73 درصد رسیده در حالی که در دوره پهلوی امید به زندگی 50 درصد بوده است.

وی با اشاره به دیدگاه نظریه پردازان آمریکایی مبنی بر اینکه ایران از نظر امنیتی یکی از امن ترین کشورهای جهان است، ادامه داد: رهبران ابرقدرت های جهان باید برای حفظ امنیت از مسئولان ایرانی وقت بگذارند، زیرا این کشور امن ترین و امن ترین کشور است. با ثبات ترین. “کشور جهان.

این طایفه بزرگ از طوایف بزرگ گرگ، نورزی و برهانزهی گفت: ایران قبل از انقلاب کشوری وابسته به غرب، انگلیس و آمریکا بود. اسد، ترامپ با هواپیمای روشن از مرکز بازدید کرد و ترسید.

ما در تولید واکسن های کراون سرآمد بوده ایم

وی گفت: ایران در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز واکسن بوده و با اثرگذاری دولت مردمی شاهد توسعه این موضوع و صادرکننده واکسن بوده است. به ویژه سیستان و بلوچستان که قرار است مرکز تحقیقاتی کشور در زمینه چشم پزشکی یا در بسیاری از زمینه ها شود. این در حالی است که قبل از انقلاب پزشکان ما از پاکستان و بنگلادش بودند و امروز به برکت انقلاب اسلامی در دورافتاده ترین نقاط ایران پزشک و مراکز بهداشتی تاسیس شده است.

اسد در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه امروز ایران صادرکننده اورانیوم است و در رده چهارم علم نانو قرار دارد، افزود: سلول های بنیادی در رتبه سوم جهان قرار دارند، همه دستاوردهای انقلاب اسلامی در 43 سال رشد و قدرت. .

ایران پرافتخارترین کشور دنیاست

به گفته وی؛ امروز ایران ششمین کشوری است که موجود زنده ای را به فضا پرتاب می کند، قدرتمند است.

وی گفت: امروز 95 درصد داروهای کشور در ایران تولید می شود. و چهارمین ناوگان دنیا را دارد و همه اینها مدیون انقلاب اسلامی است.

ایران مقاوم ترین و مقاوم ترین کشور در دنیای تحریم های سرکوبگرانه است

وی با بیان اینکه ایران از نظر فعالیت های قرآنی، دینی و معنوی پرافتخارترین کشور جهان بوده و بهترین قاریان جهان را دارد، افزود: ما در مبارزه با مواد مخدر در کنار افغانستان رتبه اول را داریم. مرکز تولید دارو در جهان».

اسدی گفت: ما مقاوم ترین و مقاوم ترین کشور جهان در برابر تحریم های گسترده جهانی بودیم و هستیم، بنابراین از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون هر ساله این تحریم های سرکوبگرانه تجدید می شود، اما ما خودکفا هستند.» با تکیه بر توان درونی و البته پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، در تمام این سال‌ها تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و از این تهدیدات استفاده کرده و به دستاوردهای زیادی دست یافته‌ایم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید