روایت رسانه ای برنده جنگ ها را مشخص می کند/ رسانه ها ارتش اصلی جهاد تبیینی هستند


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891394

محمدمهدی فداکار گفت: جنگ امروز یک جنگ رسانه ای است. روایت رسانه ای تعیین کننده پیروزی و شکست جنگ های جهانی است. مهم این است که در این زمینه هوشمند باشید و مراقب اهداف دشمن باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدمهدی فداکار استاندار کرمان شب گذشته در مراسم روز خبرنگار گفت: در برخی مسائل اخیر نقش رسانه ها به خوبی نمایان شد. در موضوع کرونا، اصحاب رسانه هم در زمینه اطلاع رسانی و هم در آموزش کمک زیادی کرده اند.

وی افزود: مشکل بعدی حمایت جسورانه دولت در حوزه اقتصادی بود که دولت وعده سرمایه اجتماعی خود را داد و رسانه ها در اطلاع رسانی، تبیین و اقناع مردم بسیار موثر بودند.


فداکار با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان تصریح کرد: در جریان وقوع سیل رسانه ها با اطلاع رسانی و هشدارهای مستمر نقش موثری در کاهش تلفات داشتند.


استاندار کرمان گفت: جنگ امروز جنگ رسانه ای است. روایت رسانه ای تعیین کننده پیروزی و شکست جنگ های جهانی است. مهم این است که در این زمینه هوشمند باشید و مراقب اهداف دشمن باشید.


وی با تاکید بر رسالت خبری خبرنگاران گفت: رسانه ها نباید مشت های خود را گره کنند، بلکه ایرادات و انتقادات را منتقل کنند. البته پذیرش انتقاد نیز نیازمند صبر و جسارت مسئولان است.


محمدمهدی فداکار ادامه داد: سعی کنید یک مرجع خبری داشته باشید، رسانه های داخلی باید روایت اول و درست را داشته باشند تا هیچکس برای ما روایت ایجاد نکند.
استاندار کرمان با بیان اینکه رسانه ها باید صدای مردم و همچنین خدمتگزار نظام باشند، خاطرنشان کرد: امید آفرینی از وظایف رسانه ها است و نباید فضای خود خواری را در رسانه ها ترویج دهند. چون ارتش اصلی رسانه ها در جهاد تبیین هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید