ورزشکاران ایرانی با حجاب بهترین عملکرد را دارند/ حجاب ورزشی بانوان مانع فعالیت آنها در عرصه ملی و بین المللی نمی شود

ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797244

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: حجاب بانوان ورزشکار جمهوری اسلامی مانع فعالیت آنها در عرصه ملی و بین المللی نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاجر دباگی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص حجاب ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی و محدودیت ها گفت: حجاب ورزشکاران معضلی است که حتی در کشور ما هم خیلی ها می گویند چگونه با این حجاب بازی کنیم، بنابراین نمی توان از کشورهای دیگر انتظار داشت اما ما بازیکنان با حجاب استفاده می شوند و راه حلی برای نحوه بازی با لباس هایمان در زمین پیدا کردیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران افزود: محدودیت هایی که حجاب ایجاد می کند به فصل های بازی برمی گردد. سر و ماسکی که داریم باعث می شود دمای بدن ما بالا برود.

وی گفت: ما در سرما هم مشکل داریم چون همه لباس هایمان خیس می شود و این خیسی باعث سنگینی بدن می شود و اگر باد بوزد یا زمین بخوریم واقعا آزاردهنده است.

دباغی یادآور شد: حجاب ورزشکاران در جمهوری اسلامی مانع فعالیت آنها در عرصه ملی و بین المللی نمی شود، در زمستان بین دو نیمه لباس عوض می شود و زمان بازی طولانی می شود و لباس ها دوباره خیس می شوند اما این سدی برای ماست نمی‌توانیم فوتبال خودمان را بازی نکنیم.

وی افزود: ما بانوان ورزشکار همیشه با همین حجاب در مقابل تیم های بی حجاب بهترین عملکرد را در عرصه ملی و بین المللی داشته ایم و محدودیتی وجود ندارد و امیدواریم در آینده این اتفاق رخ ندهد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید