کمک های مالی به هیئت های ورزشی بر اساس فعالیت آنها توزیع می شود / پرداخت ماهانه یک میلیون تن به ورزشکاران حاضر در اردوی بازی های آسیایی


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818495

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد؛

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ماهیانه یک میلیون تن به تمامی ورزشکاران حاضر در اردوی بازی های آسیایی پرداخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غفر امانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته از تمامی هیئت های ورزشی حمایت مالی شده است، گفت: هیچ هیئتی نیست که از اداره کل ورزش و جوانان حمایت مالی نشده باشد.

وی با بیان اینکه در برنامه ها و رویدادهای ورزشی به صورت موردی به همه هیئت ها کمک مالی کرده ایم و طبیعی است که هر هیئت ورزشی که فعالیت بیشتری داشته باشد اعتبار بیشتری دریافت می کند. ما بودجه را بین هیئت های ورزشی تقسیم می کنیم.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بر اساس قانون اداره کل ورزش و جوانان باید حداکثر 50 درصد نیاز مالی هیئت های ورزشی تامین شود، گفت: در صورت نیاز به 50 درصد از نیازهای مالی هیئت های ورزشی در استان زنجان نیز باید در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: ذهنیت شوراهای ورزشی این است که اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه ای به برخی هیئت ها دارد و حمایت های مالی بیشتری از این شوراها انجام می دهد چرا که تمام کمک های مالی با توجه به فعالیت هیئت های ورزشی پرداخت می شود.

امانی با بیان اینکه یکی از هیئت های ورزشی فعال در استان زنجان شورای ورزش های همگانی است، ادامه داد: اعتباراتی از وزارت ورزش و جوانان به شورای ورزش های همگانی تعلق می گیرد و ما در این وام ها شرکت نمی کنیم. “عمومی باشید.

وی با بیان اینکه هیئت ورزشی جانبازان دارای معلولیت در اکثر رشته های ورزشی فعال است، افزود: شرایط این هیئت ورزشی با شرایط سایر هیئت های ورزشی متفاوت است و ورزشکاران این هیئت ورزشی به صورت رایگان از خدمات ورزشی استفاده می کنند.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برنامه های ورزشی و رویدادهای ورزشی هیئت جانبازان دارای معلولیت را بیشتر از سایر هیئت های ورزشی دانست. این تعداد ورزشکار در اردوهای بازی های آسیایی حضور ندارند.

امانی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ماهانه یک میلیون تن به تمامی ورزشکاران حاضر در اردوی بازی های آسیایی پرداخت می کند، گفت: این مبلغ واریز شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید