رزمایش دلجویی یکی از نرم افزارهای جمهوری اسلامی / توزیع ماهانه کمک های واقعی هزار میلیارد تنی در کشور


ساعت: 22:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808787

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سنت علوی یاری مؤمنانه به گونه ای ظهور کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نهضت یاری مؤمنانه یکی از نرم افزارهای نظام اسلامی گسترده است. . پیوست ‘.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار گلمرضا سلیمانی ظهر امروز در رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در سپاه ناحیه زنجان گفت: بسیج نیز به میدان آمد و به کمک مردم شتافت.

وی خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان فرزندان ملت ایران و در خدمت ملت ایران، طرح سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را برای مقابله با ویروس تاج و تخت راه اندازی کرده است و محوریت این طرح بر گسستن زنجیره ویروس ممکن است راهبرد جدیدی در ما باشد. کشور.

سردار سلیمانی افزود: بسیجیان در عین حال سنت علوی و بزرگ اسلامی یعنی تسلیت، همدلی و کمک های مؤمنانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. کمک مؤمنان را خواستار و اصرار داشتند. بسیج هم به میدان آمد و ظرفیت مردم را سامان داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سیره علوی به گونه ای شکل گرفت که رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات بعدی خود فرمودند که نهضت یاری مؤمنانه انجام شد و یکی از نرم افزارهای نظام اسلامی بود. به طور گسترده پیاده سازی شد و این نرم افزار ادامه یافت. در صورت لزوم.”

وی گفت: امروزه کمک های مذهبی یک سنت رایج است. خیرین و مردم کمک هایی را جمع آوری و سازماندهی کرده اند که به طور متوسط ​​ماهانه یک تریلیون تن به عنوان کمک های معیشتی ارائه می شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه کمک های صحیح فقط توزیع بسته های معیشتی نیست، خاطرنشان کرد: علاوه بر این موضوع، اقدامات دیگری مانند آزادی زندانیان اجباری، کمک به تامین تجهیزات آموزشی به دانش آموزان نیازمند مانند تبلت، تلفن همراه و… لوازم التحریر، پوشاک و سایر خدمات وفادار که شامل فهرست کاملی از خدمات است و ادامه، توسعه و تعمیق خواهد یافت.

وی گفت: بحمدالله سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با همراهی بسیجیان و با بهره گیری از همه توان استانی یکی از برجسته ترین سپاه ها در امدادهای مؤمنانه بود که درخشید و برنامه امروز یکی از مواضع آن است. . “

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به راستی که ریشه انقلاب اسلامی و فرهنگ و اعتقادات تشیع در استان زنجان بسیار قوی و عمیق است که یادآور نهضت بسیار زیبا و تاریخی مولا علی (ع) است. در توزیع غذا، ضروری برای نیازمندان.»

وی گفت: امروز ملت ایران نه تنها با شعار، بلکه در عمل در راه حضرت امیرالمومنین(ع) حرکت می کند و پرچم عزت و سربلندی را در این حرکت به دوش می کشد. ملت ایران با یاری مومنانه و دلسوزانه و همدلی در جهان می درخشد، باید یک ملت را ستود و به زندگی در میان چنین مردمی افتخار کرد.

سردار سلیمانی گفت: البته رفع نیازهای پاره وقت هر چند کار بسیار ارزشمندی است، اما نیازمند توجه به حل اساسی مشکلات مردم است که محور برنامه های سیستمی جهانی جمهوری اسلامی نیز هست و ایشان این نقش را پذیرفتند. و موافقت خواهد کرد که شتاب را در حل مشکلات و مسائل اساسی تر ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: البته همیشه می توانند نیازمندانی باشند که توجه و رفع سلسله مراتب نیازهایشان یکی از مظاهر اسلام ناب محمدی به ویژه تجلیات در سایه امام و ولایت و در جامعه اسلامی در طول دوران است. انقلاب و به ویژه در سایه تدابیر امام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید