ادامه رزمایش همدلی و دلجویی با اهدای لوازم التحریر در سیستان و بلوچستان / از توزیع بسته های غذایی تا طبخ غذای گرم

ساعت: 09:58
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779638

در اینجا کمک درست به کودکان می رسد.

آذر کیها مسئول بسیج جامعه زنان سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نگرش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ گاهی پیش می آید که عده ای در شرایط بسیار سخت اقتصادی به سر می برند اما گروه های بی رحم به دیگران احترام می گذارند تا بخشی از رنج آنها بکاهند.

با شیوع ویروس ننگین کرونا، مردم ایران در کنار یکدیگر در قالب رزمایش یاری مومنانه به اقدام ایثارگرانه برای کمک به نیازمندان به ویژه بیماران قلبی شتافتند و همه به نحوی وزنه را بر دوش کشیدند. مجروح . .

تمرین بزرگ کمک های مؤمنانه که در طول زمان گریبان مردم را گرفته است، اکنون به شکل منظم و منسجمتری انجام می شود، بنابراین جریان کمک های مؤمنانه از سوی مردم به اقشار آسیب پذیر امروزی بانوان بسیجی سیستان و بلوچستان همچنان در میدان عمل است. . . درگیری هایی با تاج وجود دارد.

علیرغم شرایط سخت کرونا، بسیج و سپاه در ادامه مأموریت‌های بی‌نظیر خود صمیمانه به نیازمندان کمک کرده‌اند تا از این مصیبت بزرگ بیرون بیایند به گونه‌ای که همگان با اقدامات مختلف، عملکرد این نهاد مردمی در دوران کرونا را بشناسند. آنها برای مبارزه و کاهش آسیب های ناشی از بیماری می درخشیدند.

ادامه خدمات بی منت به بسیجیان میدان نبرد در تاج

آذر کیها مسئول بسیج جامعه زنان سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: یکی از فرمایشات پیامبر اکرم(ص) رسیدگی به فقرا و یتیمان است که پس از انقلاب دو چندان شد. شیوع ویروس ننگین کرونا با مشارکت خیرین، گروه های جهادی سپاه و بسیج.

وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه در کنار هم برای ریشه کنی این ویروس و کمک به سایر افراد به ویژه بیماران مبتلا به کووید 19 تلاش می کنند، افزود: تداوم کمک های صادقانه در جامعه برکات روحی و روانی را به همراه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه رزمایش یاری مومنانه در آغاز سال تحصیلی جدید دارای نگرش دانش آموزی و دلسوزانه است، ادامه داد: در این راستا 742 بسته کامل لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد که 10 عدد کیف و 6 عدد دست است. که با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، حداقل تا پایان سال، حداقل تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فوق در بازه زمانی یک ماهه مهرماه سال جاری انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم مغفول ماندن نیاز، تلاش بسیج بر این است تا تمامی دانش آموزان نیازمند شناسایی شده تحت پوشش قرار گیرد. “بیایید این تمرین را انجام دهیم.

کیها در بخشی دیگر از سخنان خود به تهیه و توزیع 673 بسته معیشتی اشاره کرد و اذعان داشت: بخشی از کمک ها در قالب طرح شهید سلیمانی فقط برای بیماران عروق کرونر و قرنطینه است و بخشی دیگر از کمک ها در قالب طرح شهید سلیمانی است. بحث قربانیان محرومیت و تاج گذاری توزیع شد.

وی با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت استفاده شده است، ادامه داد: تهیه کیف نوزاد برای کمک به خانواده های نیازمند 40 میلیون ریال و توزیع 70 بسته پوشک از دیگر اقدامات برای کاهش درد خانواده ها بود.

مسئول بسیج فراگیر بانوان استان افزود: در حالی که مردم در برخی نقاط کشور با مشکل تامین آب شرب سالم و کمک به کاهش تنش آبی موجود دست و پنجه نرم می کنند، 10 تانکر از گروه های جهادی با حفظ کرامت خود به کار گرفته شد. بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: 1700 پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین بیماران عروق کرونر و نیازمندان تهیه و توزیع شد و 270 بسته پیشنهادی شامل شله زرد در بین جامعه هدف توزیع شد.

کیها افزود: با ظهور بیماری عروق کرونر یکی از مهمترین اقلامی که همه به آن نیاز داشتند ماسک بهداشتی بود که در این راستا در یک ماه گذشته 404 قلم کالا بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید