نهضت مددکاری مؤمنان یکی از نرم افزارهای انقلاب اسلامی است / توزیع 18 هزار بسته معیشتی در ایام فاطمیه


ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919228

کریمی گفت: در آذرماه به مناسبت ایام فاطمیه به همت مدرسه حضرت زهرا(س) توزیع بیش از 18 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت که در اختیار متولیان امر قرار می گیرد. انقلاب به صورت هدفمند و محله محور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در رزمایش امداد دینی گفت: در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، نهضت یاری دینی از ابتدای شیوع کرونا راه اندازی شد. بیماری و با تایید مردم ایران به یک حرکت موفق تبدیل شد و امروز جنبش True Help به یکی از نرم افزارهای انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال های اخیر رزمایش کمک حقیقی است که امروز به یک حرکت تبدیل شده و بیش از 50 عنوان شغلی در راستای نهضت یاری حقیقی به مردم و مردم ارائه می شود. پاسداران انقلاب و بسيج پرچمداران اين نهضت و سنت حسنه و تقوا است.

سردار کریمی با بیان اینکه نهضت امدادی دینی به برکت بسیج مردمی تبدیل به یک سنت رایج شده است، اظهار داشت: بخش های مختلف بسیج با استفاده از ظرفیت های مردمی اقدامات مختلفی از جمله آزادی زندانیان اجباری، کمک در تهیه مطالب آموزشی را انجام داده اند. برای طلاب نیازمند از قبیل تبلت، موبایل و لوازم التحریر، پوشاک، مددکاری اصناف، رفع مشکلات کارخانه، حل مشکلات کارگری و سایر خدمات دینی که شامل فهرست کامل خدمات می باشد، در این راستا انجام و توسعه و تقویت شده است. روز از نو

وی افزود: بسیج امروز با پیروی از مکتب علوی و فاطمیه پرچم عزت و افتخار را به دست گرفته است و تجربه موفق بسیج در عرصه های مختلف نقش آفرینی و حضور مردم ایران است و آنچه باعث شده است بسیج موفق در عرصه های مختلف ایمان است، عمل صالح ولایت و معنویت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در طول 3 سال گذشته و به مناسبت های مختلف سپاه و بسیج در قالب قرارگاه نهضت یاری وفاداری و با دبیری بسیج استان اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام داده اند. که منشأ برکات و برکات بسیاری برای مردم بوده است.

وی با اشاره به توزیع 18 هزار بسته معیشتی در رزمایش سازندگی بسیج استان گفت: در آذرماه به مناسبت ایام فاطمیه و به همت مدرسه حضرت زهرا(س) توزیع بیش از 18 هزار بسته معیشتی راه اندازی شد. در دستور کار استان مرکزی بود که شکل متمرکز و محله محور در اختیار دره نعمتان انقلاب قرار گرفت.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 600 هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی و با همت بسیج سازندگی استان توزیع شده است و در مناسبت های مختلف این سنت را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید