انتقاد جدی رئیس مجمع نمایندگان البرز به سهم اندک استان در لایحه بودجه 1401 / توزیع 4 میلیارد تنی، وام 3 درصدی نفت 10 میلیارد تنی!


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811311

علی حدادی گفت: بودجه بودجه 1401 دولت ظلم بزرگی به البرز است، عقب ماندگی زیرساخت ها بسیار زیاد است، مردم چه گناهی کردند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مجمع نمایندگان البرز در گفتگوی اختصاصی با تیتریک ضمن اعتراض جدی به سازمان برنامه و بودجه گفت: «.

علی حدادی با اشاره به اینکه از 10 هزار میلیارد تومان، 4 میلیارد تومان برای البرز توزیع شده است، افزود: طبق بند 9 اصل 9 قانون اساسی نباید تبعیض ناروا وجود داشته باشد و باید به سمت عدالت حرکت کنیم.

وی گفت: رئیس جمهور باید دستور ویژه ای برای تعدیل شاخص ها بدهد، بر اساس شاخص های غلط نباشد، با استاندار البرز هم صحبت کردم و گفتم در جلسه ای با سازمان برنامه و بودجه این موضوع را پیگیری کنید.

حدادی افزود: به دنبال طرح سوال در کمیسیون تلفیق و جلسه علنی مجلس برای افزایش بودجه در رابطه با حوزه نفت هستم. ما در مورد استان های نفت خیز صحبت نمی کنیم. متأسفانه به برخی استان‌های با جمعیت کمتر از البرز اعتبار بیشتری داده شده است.»

وی با اشاره به اینکه توزیع 4 میلیارد تن البرز بی عدالتی است و نگاه خوبی نیست، گفت: متاسفانه در این شرایط استان ما سهمی از سرمایه کلان نفتی در کشور ندارد در حالی که ماده 3 قانون اساسی وظیفه دولت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به اینکه قطعاً به حق مردم استان خواهیم رسید، گفت: لایحه دولت 1401 ظلم بزرگی به مردم البرز است، تأخیرهای زیرساختی زیادی وجود دارد، مردم چه کردند. اشتباه کنم؟

عضو کمیسیون تلفیق مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: قطعاً من مخالف جدی لایحه دولت هستم و فکر می کنم باید مبنای البرز مشخص شود. اگر اعتبار اساسی برای استان خوب در نظر گرفته شود، می توان اقدامات ویژه ای انجام داد، باید آن را افزایش دهیم و امیدوار بودیم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید