آغاز رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه 1401 شهرداری قزوین از هفته آینده / ارائه لایحه بودجه 2020 میلیارد تنی در شورا.

وی با اشاره به افزایش 59 درصدی کل بودجه شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته، افزود: دغدغه من در سال های اخیر اجرای بودجه و فصل های درآمدی بودجه بوده است؛ بودجه ای که شهرداری قزوین در سال 2018 به آن پرداخته است. امیدوارم در سال 1401 به اهداف درآمدی تعیین شده در بودجه دست پیدا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری در هفته آینده گفت: امیدوارم با بررسی جزییات بودجه در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و غیره بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

پرداخت بدهی های شهرداری مهمترین دغدغه اعضای شورا است

فصیحی رامندی گفت: موضوع پرداخت بدهی شهرداری قزوین، تکمیل پروژه های نیمه تمام، مشکلات شهری و اصلاح ساختار حاکمیتی شهر از مهمترین دغدغه های اعضای شورا است که همگی در برنامه های بودجه گنجانده شده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم با بودجه بتوانیم هم از نظر درآمدی و هم از نظر هزینه های عمرانی و جاری به وضعیت مطلوبی برسیم.

مهدی صباغی همچنین با تاکید بر لزوم جبران کمبودهای گذشته در سال جاری، گفت: بودجه شهرداری در دو بخش چشم انداز و دانش تقدیم شورای اسلامی شهر می شود.

وی با اشاره به رویکرد شهرداری در زمینه درآمدزایی افزود: باید از تمام ظرفیت سازمان های خدمات رسان استفاده کنیم تا رویکرد درآمدزایی خود را بر درآمدزایی برای توسعه پایدار متمرکز کنیم.

نگاهی ویژه به بازآفرینی شهری در بودجه 1401 شهرداری قزوین

شهردار قزوین تاکید کرد: نگرش ویژه به بازآفرینی در مناطق فقیرنشین از دیگر اولویت های عمده شهرداری است.

این کارمند در پایان گفت: اولویت بندی بودجه بر اساس نیازهای اساسی شهرستان و به منظور تخصیص بهینه هزینه ها صورت می گیرد.

در ادامه این جلسه مهدی صباگی شهردار قزوین با ارائه بودجه 1401 غلات در سال 1401 به تشریح جزئیات و سرفصل های بودجه پیشنهادی پرداخت.

گفتنی است بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال 1401 نسبت به سال قبل 59 درصد افزایش نشان می دهد و بودجه عمرانی 55 درصد، بودجه جاری 35 درصد و بدهی ها 10 درصد است.

همچنین بیشترین رشد بودجه نسبت به سال 1400 در بخش های دولتی، خدمات فرهنگی و اجتماعی و ترافیک مشاهده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید