350 هزار میلیارد تن ارزش واقعی کمک های استان قزوین است / 20 درصد استان کمک های مردمی است.

وی با اشاره به وجود 815 محل خالی سود و 2000 وقف انتفاعی در استان، افزود: وقف بدهکار است.

20 درصد استان به مالک اختصاص دارد

مدیرکل کمک ها و امور خیریه استان قزوین با اشاره به 164 هزار زمین اهدایی در استان گفت: بر اساس آمار 20 درصد استان در اختیار هدیه است و 34 هزار و 600 رقیب بر روی هدیه قزوین وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: 350 هزار میلیارد تن ارزش واقعی کمک های استان است.

مجیدی تاکید کرد: اگر کمک های استانی یک درصد درآمد سالانه داشته باشد، قزوین به اعتبار دولتی نیاز دارد.

وی بیان کرد: درآمد اهدایی در استان در سال گذشته 85 میلیارد تن بوده که برای ما آمار بسیار ناراحت کننده ای است.

این مقام مسئول با اشاره به فروش زمین در استان در اصلاحات ارضی تصریح کرد: قزوین اولین استانی بود که 100 درصد اراضی خود را از محل اهدا و اهدا به مردم داشت.

مجیدی افزود: قزوین هم اکنون یک هزار و 240 شماره ثبت دارد که از این تعداد 254 شماره ثبت نام به عبارتی یک پنجم آنها هدیه است.

وی گفت: 90 درصد خیرین استان از قانون وازکی تبعیت نمی کنند و با آن مخالفت می کنند.

506 کمک متعلق به انقلاب اسلامی است

این مسئول بیان کرد: برخلاف آنچه گفته شد، دارایی های کمک های خیرین متعلق به قبل از انقلاب اسلامی است، اما از 814 وقف در استان، 309 نذورات مربوط به اولی اسلام تا سال 1333 و 506 اهدایی دیگر متعلق به اهدایی است. انقلاب اسلامی.

مدیرکل کمک های خیرین استان گفت: ناکارآمدی برخی افراد در دهه های اخیر باعث شده است که برخی از کمک ها آن را مشکل تلقی کنند، این در حالی است که اولین سایت الکترونیکی چشم ایران با حمایت بنیاد و روسیه در قزوین راه اندازی می شود.

این مسئول ادامه داد: هدیه در حوزه های مختلف از جمله دانش بنیان، علمی و آموزشی، کشاورزی و فرهنگی وجود دارد و به همین دلیل بنیاد خواهان تغییر شماره ثبت در پلاک خودرو است تا فضای بلااستفاده هدیه باقی بماند.

مجیدی تاکید کرد: برای خدمت در عرصه اشتغال و تولید در استان، باید با بالا بردن پاشنه ها و رعایت حقوق بشر، احسن را جدا و متحول کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه هدیه یک سازمان مستقل است، خاطرنشان کرد: وی گفت: اگر موضوع جدایی در قزوین به عنوان پایلوت خوب اندیشیده شود گام بسیار بزرگی در زمینه اشتغال دانش بنیان خواهیم برداشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید