تصمیمات جلسه فدراسیون فوتبال، درخواست های ما / حمایت از تیم ملی را وظیفه خود می دانیم


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844444

وزارت ورزش و جوانان با کمک وزارت امور خارجه با یکی دو کشور درباره بازی تدارکاتی صحبت می کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از وزارت امور خارجه هم کمک گرفته ایم و در حال صحبت با یکی دو کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: یکشنبه هفته آینده ساعت 20 تیم ملی در قطر به مصاف الجزایر می رود. دیروز با میرشاد ماجدی صحبت کردم که گفت با چند تیم دیگر در حال مذاکره هستند که اسامی آنها به زودی اعلام می شود. ما از وزارت امور خارجه کمک می گیریم و با یکی دو کشور صحبت می کنیم. در نهایت نتیجه همه مذاکرات در فدراسیون فوتبال منعکس می شود تا بتواند برنامه ریزی کند.

وی افزود: نباید برای بازی های دوستانه تصمیم بگیریم چرا که این کار تخصصی فدراسیون است. کادر فنی تصمیم می گیرد که چند بازی برگزار شود، چه بازی هایی با کدام کشورها برگزار شود و چه مسافتی انجام شود. باید دید آیا آنها می توانند این مسافت را برای انجام یک یا چند بازی طی کنند یا خیر. اینها همه تصمیمات فنی است که فدراسیون فوتبال می گیرد، اما ما وظیفه خود می دانیم که از تیم ملی حمایت کنیم و در کنار آن باشیم.

سجادی درباره شرایط فعلی فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم بتوانیم آنچه را که فدراسیون و تیم ملی به عنوان حمایت نیاز دارند را تامین و حمایت کنیم. ما در خدمت آنها هستیم. ماجرای نارضایتی من از وضعیت فدراسیون فوتبال هم مربوط به برنامه در خط مقدم بود، باید در تصمیم گیری ها تسریع می کردند و قاطع بودند. اقداماتی انجام شد و جلسه هیئت رئیسه فدراسیون و مجمع تشکیل شد.

وی در این خصوص گفت: تصمیماتی که در جلسه گرفته شد درخواست های ما بود که زودتر ساماندهی کنیم. باید سمت رئیس فدراسیون مشخص شود. 17 شهریور برای انتخابات تعیین شده است که اقدام و تصمیم خوبی است. جایگاه نظارتی وزارت ورزش باعث شد تا از فدراسیون فوتبال حمایت کنیم تا برنامه محور باشد. کادر فنی نیز نظارت خود را به فدراسیون اعلام می کند و برنامه ریزی برای اجرای آن ها اجرا می شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فرصت حضور و حضور در جام جهانی 2022 قطر، تاکید کرد: می دانیم که فرصت حضور در جام جهانی چقدر ارزشمند است و به هیچ وجه نباید این فرصت را از دست دهیم. ما باید از این شرایط استفاده کنیم و امیدوار باشیم که فدراسیون از نظر کمی و کیفی چیزی برای تیم ملی کم نگذارد.

وی در پایان گفت: فدراسیون دور شروع کرده است و ما هم دوست داریم که هر چه به جام جهانی نزدیک می شویم انشالله برنامه ها بهتر می شود. این کار کمی سخت است، اما برنامه ها باید محقق شوند. داشتن برنامه یک چیز است و رسیدن به آنها چیز دیگری. در عمل باید به آنها کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید