زمزمه دعوت مدافع پرحاشیه تیم ملی فوتبال در کمپ یوزپلنگ/ همه چیز به تایید فدراسیون فوتبال به درخواست اسکوچیچ بستگی دارد!

ساعت: 08:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799742

ردپای لابی گری و قرار گرفتن در لیست سفید غیر سنتی؛

دعوت مدافع رده بالای تیم ملی فوتبال به اردوی بعدی این روزها تنها منوط به تایید فدراسیون فوتبال در خصوص استعلام سرمربی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ اردوی بعدی تیم ملی فوتبال که قرار است از چهارم بهمن ماه در کمپ تیم ملی آغاز شود، برای حساسیت دیدار یوزپلنگ های سفید و تیم ملی عراق در مرحله نهایی مقدماتی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

در این اردو به گفته دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و معتبه هورشیدی سرپرست یوزپلنگ های سفید؛ مهدی طارمی ستاره تیم فوتبال پورتو پس از مدتی غیبت در اردو برای همراهی تیم ملی مقابل رقیب عراق و امارات به لباس سفید تیم ملی بازمی گردد.

مهدی طارمی که با تصمیم دراگان اسکوچیچ پس از توئیتی برای تیم ملی برای رویارویی با تیم های لبنان و سوریه به تیم ملی اردن دعوت نشد، به زودی وارد تهران می شود اما این بازگشت ممکن است با جدایی دیگری همراه باشد. . در هفته های اخیر پرونده ای منتسب به محمدحسین کنعانی زادگان در فضای مجازی منتشر شده و ادبیات غیراخلاقی مدافع تیم ملی با بازکردن کلید واژه اتوبوس تیم ملی در فضای مجازی واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

پس از اینکه دراگان اسکوچیچ پس از اعتراض مهدی طارمی حداقل در دو بازی ملی از او محروم شد، قرار است سرمربی تیم ملی پس از حواشی به وجود آمده برخورد قاطع و جدی با مدافع تیم فوتبال الاهلی قطر داشته باشد. اما تیم ملی اعلام کرد که دراگان اسکوچیچ می خواهد محمدحسین کنعانی زادگان را به اردوی بعدی تیم ملی دعوت کند و این تنها به تایید فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق بستگی دارد.

در صورت پاسخ مثبت فدراسیون فوتبال به استعلام سرمربی تیم ملی، مدافع حاشیه ای قطعا در اردوی یوزپلنگ که از هفته اول بهمن ماه آغاز می شود حضور خواهد داشت و کارشناسان معتقدند این امر می تواند رفتاری دوگانه و جنجالی تلقی شود.

اتفاقی مشابه در سال های اخیر برای رامین رضایان افتاده است و اگر چنین حکمی برای محمدحسین کنعانی زادگان صادر نشود، احتمالاً ظلمی در حق مدافع راست سابق تیم ملی صورت گرفته و شاهد بازگشت او باشیم. به این پست این هنوز تثبیت نشده است، بیایید باشیم.

البته اگر فدراسیون فوتبال به اخلاقیات پایبند باشد و اخلاق خود را فدای لابی ها و مطالبات غیرعادی نکند، تیم ملی با تغییر در قلب دفاع و جایگاهی که وجود دارد میزبان تیم ملی عراق و امارات خواهد بود. جایگزین های خوب امارات عربی پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید