رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می دانیم/ دستور استاندار برای تسریع و تکمیل مجموعه فرهنگی کردکوی


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817353

استاندار گلستان در دیدار با مردم غرب استان تاکید کرد;

زنگنه گفت: دولت خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و امیدواریم با حمایت دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی مشکلات مردم این منطقه هر چه سریعتر مرتفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; علی محمد زنگنه در روز سوم فروردین سال 1401 در غرب استان و در شهرهای کردکوی و بندرگز حضور داشت. وی ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی در حال ساخت این شهرستان به بررسی مشکلات این ساختمان پرداخت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و تسریع در تکمیل آن صادر کرد.

استاندار گلستان همچنین از پارک جنگلی امام رضا (ع) کردکوی بازدید و از روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی بازدید کرد.

علی محمد زنگنه با همراهی جمعی از مدیران بر لزوم خدمات رسانی مناسب به مسافران در نوروز تاکید کرد و گفت: گلستان ظرفیت بالایی برای طبیعت گردی دارد و مقصد بسیاری از مسافران برای تحقق و حمایت از نوروز است. روندهای گردشگری

بازدید از دوومیدانی این شهرستان کردکوی از دیگر برنامه های استاندار گلستان بود.

استاندار گلستان در این بازدید تاکید کرد که هر شهرستان گلستان در عرصه ورزش مستعد و توانمند است، یکی از فرصت های جوانان شهرستان کردکوی دو و میدانی است و این پیست شکوفایی این استعدادها را فراهم می کند.

زنگنه یادآور شد: تکمیل این پیست در برنامه های قبلی سفر دکتر زنگنه به کردکوی برجسته شده بود که خوشبختانه اکنون مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد.

استاندار گلستان با حضور در چهارراه والاگوز شهرستان کردکوی با مردم گفت و گو کرد و مشکلات و معضلات آنها را بررسی کرد.

زنگنه در جمع مردم کردکوی گفت: دولت خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می داند و امیدواریم با حمایت دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی مشکلات مردم این منطقه هرچه زودتر مرتفع شود.

استاندار گلستان همچنین از پارک جنگلی باغو بندرگز بازدید و با مسافران نوروزی حاضر در این پارک برای ارائه خدمات گفتگو کرد.

زنگنه یادآور شد: گلستان آب و هوای متفاوتی دارد و در ایام نوروز بسیاری از مسافران مقصد خود را در این استان قرار می دهند و باید امکانات اجتماعی برای آنها فراهم شود تا سفر و خاطره ای خوش داشته باشند. خیر و استقامت گلستان در ذهنشان بماند.

استاندار گلستان به همراه مدیران و کارکنان اجرایی این کارخانه در ستاد خدمات گردشگری نوروزی از کمپ نوروزی هلال احمر، بهزیستی، انتظامی، میراث فرهنگی و پلیس راهنمایی و رانندگی در ورودی غربی بندرگوی بازدید کرد. مسائل تجاری

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید