خود را خادم مردم می دانیم/ جذب سرمایه گذاری در دستور کار بخشداری ها و شهرداری ها قرار گیرد


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815842

استاندار آذربایجان شرقی گفت: خود را خدمتگزار مردم می دانیم و طی یک سفر کاری به شهرستان سراب با حضور مدیران کل و کارکنان کلیه ادارات ذیربط تصمیمات لازم برای توسعه جاده شربیان دوزدوزان و سایر نیازهای زیرساختی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، عابدین هورام در سفری نیم روزه به شهرستان سراب ضمن حضور در روند تجهیز بیمارستان دوزدوزان، مسجد خیرساز حاج ملاعلی مهربان را افتتاح و در یادواره شهدای شربیان شرکت کرد.

عابدین هورام از بیمارستان نوساز دوزدوزان بازدید و در جریان روند تجهیزات و آمادگی برای بهره برداری قرار گرفت.

وی در مراسم افتتاحیه مسجد حاج ملاعلی بخش مهربان گفت: مساجد کانون انسان سازی و جامعه پذیری هستند و امیدوارم با برگزاری نمازهای جمعی و برنامه های مذهبی و فرهنگی این مسجد به سنگری برای تعلیم و تربیت تبدیل شود. نسل مؤمن و فداکار.»

هورام با تجلیل از خیرین مسجدساز در خصوص مشکلات و دغدغه های اداره مهربان گفت: مشکلات درج شده از سوی مسئولین را یک به یک بررسی خواهیم کرد و از تلاش و پیگیری لازم برای اقدامات موثر دریغ نخواهیم کرد. “

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید حجت عسگری شربیانی و 38 شهید دفاع مقدس از شهرستان شربیه و روستاهای تابعه آن را شعار امامت و ولایت دانست. انقلاب اسلامی در جامعه; همان گونه که امت به تنهایی کاری نمی کند و بدون امام فریب می خورد; همین ارتباط ملت مسلمان ما با ائمه انقلاب است که امروز باعث افتخار است.

وی افزود: امروز در جهاد تبیین باید مراقب بود که حقایق را تحریف کنیم و اجازه ندهیم جای جلاد و شهید را بگیرد.

هورام ادامه داد: به گفته رهبر فرزانه انقلاب، دشمن به دنبال جعل مفاهیم است و حتی به تحول جمهوری اسلامی می اندیشد، اما هر روز بر اقتدار انقلاب افزوده می شود. چرا که انقلاب محتوایی سرشار از فرهنگ جهاد و شهادت دارد و جوانان آزاده جهان اسلام امروز به فرمان ولی امر مسلمین در سراسر جهان اطاعت کردند و هیمنه استکبار را در منطقه شکستند.

وی افزود: فتح الفتوح انقلاب ما این جوانان در ولایت پیشگام هستند و به وظایف خود عمل می کنند و دشمن با جنگ تبلیغاتی روح جوانان ما را جهت داده است. ما در مقابل این خط ویرانگر سلاحی مؤثرتر از معنویت و روشنگری نداریم.»

وی در پایان با توجه به مشکلات شربیان گفت: خود را خادم مردم می دانیم و در طول سفر کاری با حضور مدیران کل و کارکنان کلیه ادارات ذیربط در شهرستان سراب تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد. تعریض جاده شربیان دوزدوزان و سایر نیازهای زیربنایی.»؛ البته جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی باید در دستور کار بخشداری، شهرداری و شوراهای شهر و روستا باشد تا پروژه ها محدود به اعتبارات دولتی نباشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید