ریکاردو ساپینتو حرف آخر را زد: نام این بازیکنان را فاش نکنید

ریکاردو ساپینتو حرف آخر را زد: نام این بازیکنان را فاش نکنید

تیم استقلال از روز شنبه تمرینات خود را برای رویارویی با پرسپولیس در فینال جام خولا آغاز می کند و کاملا بدیهی است که باید همه جوانب را در نظر گرفت زیرا پیروزی در فینال جام خولا جامی ارزشمند را به همراه خواهد داشت. با انجام این کار جدا از حذف استقلال از جام حذفی، حریف سنتی خود را در این فصل شاهد هر دو جام خواهد بود.

با توجه به حساسیت بازی و اینکه باید برنده وجود داشته باشد، احتمال اینکه مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود وجود دارد، بنابراین ریکاردو ساپینتو دقایقی از تمرین را به ضربات پنالتی اختصاص خواهد داد تا هم دروازه بان هایش و هم بازیکنان در شرایط خوبی هستند و برای اجرای یک پنالتی انتخاب شده اند تا از نظر ساختار و روحیه به این شرایط نزدیک شوند.

البته سرمربی استقلال تاکید می کند که تحت هیچ شرایطی نباید اجازه فیلمبرداری از تمرینات ضربات پنالتی شاگردانش را داد و حتی لیست ضربات پنالتی بانوان استقلال نیز در رسانه ها منتشر نمی شود تا بازیکنان پرسپولیس نتوانند روی بازی قبلی خود تمرکز کنند. عملکرد در ضربات پنالتی

با این حال اگر فینال جام حذفی به ضربات پنالتی برود، اسامی پنج پنالتی برتر استقلال تا حد زیادی مشخص است و به احتمال زیاد به غیر از آرتور کوین یمگا، مهدی کایدی، محمد محبی و روزبه چسمی نیز در این لیست قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید