برنامه ریکاردو ساپینتو برای انتخاب بازیکن و قهرمانی استقلال فاش شد

برنامه ریکاردو ساپینتو برای انتخاب بازیکن و قهرمانی استقلال فاش شد

ریکاردو ساپینتو پس از اولین تمرین استقلال گفت: اولین تمرین ما بود و در حال آشنایی با بازیکنان هستم. قبل از تمرین با بازیکنان چت خوبی داشتم. در این گفتگو به نکات مهمی برای ارتباط آینده اشاره کردیم.

وی افزود: با بازیکنان صحبت کردم و هر آنچه از آنها می خواهم توضیح دادم. گفتیم چه انتظاری از آنها دارم و چه انتظاری از من دارند تا روحیه خانوادگی و اتحاد را برای مسابقات حفظ کنم. بازیکنان این را به خوبی درک کردند و سعی می کنند مشکلاتی را که گفتم اجرا کنند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: پیش از این برای شناخت بازیکنان این کار را شروع کردم در حالی که چند بازیکن جدید اضافه شدند و بازیکنانی که به صورت قرضی به تیم های دیگر رفتند برگشتند. این هفته اول تمرینات ماست و سعی می کنیم با هم خوب آشنا شویم. من به بازیکنان نگاه می کنم و آنها سعی می کنند خود را از نظر بدنی آماده کنند. این هفته یک بررسی آمادگی جسمانی روی بازیکنان خواهیم داشت تا ظرفیت و پتانسیل آنها را ببینیم

ساپینتو گفت: “این هفته یک مسابقه درون تیمی خواهیم داشت و همانطور که گفتم برای روز اول همه چیز خوب بود.” روحیه و رفتار بازیکنان و جو تمرین خوب بود. من نکات مثبتی را در آنها در حرکات پا و خارج از توپ دیده ام و این چیزی است که می خواهم آنها واقعاً اول یاد بگیرند و قدم به قدم به آنچه من می خواهم نزدیکتر خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید