چرا ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشد؟

چرا ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشد؟

ریکاردو ساپینتو با استقلال قهرمان سوپرجام شد و حالا هم تیمی اش یکی از مدعیان حذفی و قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود. با این حال مهدی تاج از مورایس و سرمربی تراکتورسازی یعنی هامس از جمله گزینه های خارجی شاغل در لیگ برتر یاد کرد.

در مورد یحیی گل محمدی نیز گفته می شود وی به دلیل موقعیت اجتماعی اش در فضای مجازی از فهرست نامزدهای انتخابی تیم ملی کنار گذاشته شده است، در حالی که به خوبی می دانیم که او یکی از مربیان خوب لیگ برتر است و در این فصل هم تیمی او مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مدعیان عنوان قهرمانی از آنجایی که یحیی گل محمدی در لیست نامزدهای داخلی سرمربیگری تیم ملی قرار نگرفت، فدراسیون فوتبال ترجیح داد برای ایجاد تعادل در این موضوع از سرمربی استقلال نامی نبرد! و در صورت اعتراض در این راستا، فدراسیون فوتبال عدم حضور یحیی گل محمدی در لیست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی را با انتخاب نکردن ریکاردو ساپینتو توجیه می کند و به نوعی می توان گفت; ریکاردو ساپینتو از یحیی گل محمدی گذشت.

2 کاندیدای آبی به نام های فرهاد مجیدی و امیر کالا نوی، 2 کاندیدای قرمز به نام های مهدی تارتار و حمید مطهری و 3 کاندیدای مستقل به نام های حسین فرکی، ساکت الهامی و جواد نکونام برای هدایت تیم ملی منصوب شدند. هرچند جواد نکونام و فرهاد مجیدی باقی مانده اند اما به نظر می رسد مدیریت تیم ملی به مربی خارجی سپرده شود.

دیدگاهتان را بنویسید