واکنش پرسپولیس به انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی

واکنش پرسپولیس به انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی

بهنام ابوالقاسم پور درباره انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: رهبری میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال و حمید استیلی در تیم ملی مایه خوشحالی فوتبال است زیرا افرادی با اخلاق فوتبال وارد فدراسیون فوتبال شدند و این اتفاق باید شاد باش . نیک فهمید.
وی افزود: باید این فرصت به افراد خوب فوتبال داده می شد تا وارد حوزه مدیریت شوند. مردم قطعا از آن لذت می برند و برای آنها قرمز و آبی تفاوتی با هم ندارند و وقتی اسطوره های آنها در این عرصه ظاهر شود، اتفاق خوبی است. اگر تیم های باشگاهی نیز از بازیکنانی در قوه مجریه استفاده کنند که سواد، دانش مدیریتی و تجربه کافی داشته باشند، اتفاقات بهتری رخ می دهد.

مهاجم پیشین ایران با اشاره به مصلحت انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: حمید استیلی بازی های ملی زیادی دارد، سفرهای خارجی زیادی داشته و می تواند تجربه خود را به تیم ملی منتقل کند. اتفاقات خوبی افتاده و خدای نکرده اتفاقات خوبی در فدراسیون فوتبال و در امور اداری رخ دهد و اهالی فوتبال سود بیشتری ببرند.

ابوالقاسم پور درباره نهایی شدن قرارداد مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال که پیش از این تصمیمی نگرفته بود، گفت: مهدی مهدوی کیا نیز یکی از اسطوره های فوتبال ماست و فدراسیون فوتبال باید از او حمایت کند تا موفق شود. مهدوی کیا بازیکن باتجربه و تحصیلکرده ای بود. او دوره های مربیگری را در آلمان گذراند و حالا مربیان خوبی از اروپا در کادر خود دارد که می توانند از دانش این مربیان خارجی برای آینده فوتبال ما استفاده کنند.

وی در خصوص برکناری شهاب الدین عزیزی هادم از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: من کاری به خوب یا بد بودن این تصمیم ندارم اما نباید آبروی کسی را بازی کند. شاید اقدام انجام شده می توانست زودتر از بازی نکردن با آبروی مردم اتفاق بیفتد و شاید هم اکنون شفافیت بیشتر زیباتر بود. با این حال، هیئت مدیره گامی جسورانه برداشت که باید مورد تشویق قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید