انتخاب کمبل به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان / قرارداد یک ساله داوری با اوله

ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797239

الساندرا کمدلی با امضای قراردادی یک ساله رسما سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، الساندرا کمدلی روز یکشنبه 12 دی ماه با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درباره برنامه های والیبال بانوان ایران گفتگو کرد.

الله در این نشست ضمن ارائه گزارشی از 13 روز حضور خود در ایران و بازدید از امکانات والیبال بانوان ایران، برنامه خود را برای تمرین تیم ملی والیبال بانوان و سرپرستی رده سنی جوانان تشریح کرد و دکتر داورزنی رئیس هیئت والیبال فدراسیون با تاکید بر پتانسیل بالای والیبال بانوان کشورمان، هدف والیبال بانوان ایران را برای رسیدن به آرمان های این رشته ورزشی تشریح کرد.

سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، دکتر فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهناز شادل مشاور بانوان و صدیحه اسلامی سرپرست تیم ملی بانوان نیز در این دیدار حضور داشتند.

در پایان این دیدار دو طرف قرارداد همکاری امضا کردند تا الساندرا کمدل رسماً به مدت یک سال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران معرفی شود. در صورت توافق طرفین این قرارداد تا دو سال قابل تمدید است.

نظارت بر نحوه استعدادیابی و تربیت بازیکنان در تیم های ملی بانوان ایران از دیگر محورهای همکاری کمپبل با فدراسیون والیبال ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید