بازیکن مورد علاقه ریکاردو ساپینتو کیست؟

بازیکن مورد علاقه ریکاردو ساپینتو کیست؟

امیرارسلان مطهری که ساپینتو در روزهای پایانی مرداد ماه به دلیل حضور این بازیکن در تمرینات از او گلایه کرد و از بیژن طاهری (سرمربی استقلال) خواست دیگر اجازه تمرین به او ندهد، حالا ساپینتو با کسب اولین برد برای او کاری انجام داده است. جام در ایران کمتر از چهار ماه است که هنوز به پرتغال نرسیده است، اما دو سه مصاحبه با رسانه های پرتغالی را در برنامه خود قرار داده است.

مطهری که برای اولین بار در دیدار با هواداران در ترکیب استقلال فیکس شد، در دقیقه هشتم بازی با پاس گلی که به محبی داد، زمینه ساز پیروزی سه امتیازی شاگردان ساپینتو شد. و تیمش در جایگاه دوم جدول قرار گرفت و ادامه داد.او در دیدار سوپرجام جام مهمی را برای ساپینتو به دست آورد. به گفته مسئولان باشگاه استقلال فضای خالی در کلکسیون جام های این باشگاه وجود داشت.

اما این جام سومین جام برای ساپینتو بود و رزومه پرتغالی ها را سنگین تر کرد. این مربی که پیش از این یک بار با تیم جوانان اسپورتینگ لیسبون قهرمان داخلی پرتغال شده بود و با تیم استاندارد لیژ بلژیک برای دومین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، حالا با درخشش گرمساری جوان سومین جام را از آن خود کرد. از زندگی او

از نزدیکان تیم استقلال شنیده ایم که ساپینتو از این اتفاق مهم در زندگی مربیگری خود بسیار خوشحال است و قبل از ترک تهران به مطهری گفته است که حتماً یک سوغات ویژه از پرتغال برای او می آورد تا پاداش زحمات او برای موفقیت استقلال و استقلال باشد. خودش دوستان این بازیکن پیش بینی کردند که این یادگاری احتمالاً یک آیتم ورزشی خواهد بود. اما مطهری که پس از به ثمر رساندن آن گل از ادامه حضورش در استقلال خوشحال شد (و حتی اشک ریخت)، به او گفت که کار خاصی انجام نداده و از دیدن خوشحالی سرمربی و هم تیمی هایش خوشحالم.

لازم به ذکر است؛ در همین راستا بازیکنان استقلال قبل از جدایی از یکدیگر مراقبت کرده اند تا به تعطیلات بروند و احتمالا از این پس او یک بازیکن مقدس و محبوب سرمربی این تیم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید