خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس از نظر ریکاردو ساپینتو

خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس از نظر ریکاردو ساپینتو

مهاجم سرحال و خوش اندام پرسپولیس با یک حرکت فنی و ضربه سر آخرین گل دربی را به ثمر رساند.

گل عیسی آل کثیرو مانع از قهرمانی شاگردان گل محمدی مقابل استقلال آبی پوشان شد و با تساوی سپاهان مقابل ملوان انزلی پرسپولیس را به صدر جدول و سپس قهرمانی رساند و شماره 72 قرمزها بود.

دو فصل پیش و بعد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که عیسی آل کثیر در شهروردی که در اردیبهشت ماه در کنار پرسپولیس در کورس قهرمانی برگزار شد، توانست دروازه استقلال فرهاد مجیدی را باز کند. اکثر راه رسیدن به قهرمانی برای فصل پیروزی سرخ ها در مهمترین بازی فصل تکمیل شده است. پس از گذشت نزدیک به 2 سال، عیسی آل کثیر با فریب دادن عارف غلامی مدافع تیم استقلال زیباترین گل ممکن را به ثمر رساند.

حالا گزارش شده که ریکاردو ساپینتو برای کنترل عیسی آل کثیر دچار تردید و مشکلاتی شده است. رافائل سیلوا، مدافع برزیلی، رهبر و تنظیم کننده خط دفاعی است و مدافع مکمل او باید مسئولیت مهار عیسی آل کثیر را بر عهده بگیرد. ساپینتو که در روزهای اخیر بارها پرسپولیس و بازیکنانش را آنالیز کرده است. دو مدافع میانی هستند که هنوز نمی دانند چه کسی را به زمین بفرستند و وظیفه دارند گلزن دربی آخر را مسدود کنند؟ در آخرین دربی عارف غلامی مدافع استقلال یک دریبل بد از عیسی آل کثیر گرفت و این لغزش نه تنها به قیمت قهرمانی استقلال تمام شد، بلکه مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت! محمدحسین مرادمند مدافع آماده ای است که در هفته های اخیر گلزنی کرده و برای پرسپولیس و علیرضا بیرانوند به میدان رفته است اما ریکاردو ساپینتو در انتخاب او تردید دارد.

یعنی عیسی الکتیر، گلزن و آماده پرسپولیس، ذهن سرمربی پرتغالی استقلال را به خود مشغول کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید