عجیب ترین واکنش ممکن به حرکت جنجالی ریکاردو ساپینتو

عجیب ترین واکنش ممکن به حرکت جنجالی ریکاردو ساپینتو

مهدی پاشازاده درباره پیروزی 3 امتیازی تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر گفت: این بازی برای هفته دوم خوب بود و زدن 4 گل اتفاقی است که در لیگ ما به خصوص هفته گذشته به ندرت اتفاق می افتد. فصل . بازی زیبایی بود و ملوانی که اخیراً به لیگ برتر صعود کرده بود، بازی شایسته ای انجام داد.

وی با اشاره به وضعیت خط دفاعی استقلال تصریح کرد: خط دفاعی استقلال همانند خط دفاعی پارسال است و تنها بخش کوچکی از فلسفه آن تغییر کرده است. روزبه چشمی در پست مدافع کار می کند و کندی او برای استقلال دردسرساز می شود. در موقعیت یابی اشتباهاتی داشت، هرچند او بازیکن خوبی است. این به فلسفه کار توهین آمیز ساپینتو برمی گردد. در کارهای تهاجمی، تیم بازتر بازی می کند و این فرصت را دارد که به حریف فرصت بدهد. استقلال باید با آمدن محمدحسین مرادمند تغییراتی در ساختار دفاعی داشته باشد.

بازیکن و کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال درباره رفتار ریکاردو ساپینتو در کنار زمین و ضربه ای که به برانکارد کادر هلال احمر در ورزشگاه برخورد کرد، گفت: خیلی از مربیان بزرگی مثل مورینیو یا توخل سرمربی چلسی اینطور رفتار کرده اند. هفته گذشته در بازی مقابل تاتنهام لیگ برتر انگلیس حرکاتی انجام داد که شاید برای خیلی ها خوشایند نباشد. ما باید خودمان را جای آن شخص بگذاریم تا بدانیم چنین اتفاقاتی طبیعی است. امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود، اما نباید آن را خیلی بزرگ کرد. اینکه ساپینتو بعد از بازی عذرخواهی کرد نشان از روحیه عالی این مرد دارد.

پاشازاده در پایان خاطرنشان کرد: باید از این تیم حمایت کرد زیرا آینده خوبی خواهد داشت. نگرش جدیدی در تیم استقلال حاکم شده است، بنابراین باید به بازیکنان زمان داد تا با تفکر ساپینتو سازگار شوند. بازیکنان بزرگی به این تیم بازگشته اند و استقلال می تواند فصل خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید