واکنش باشگاه استقلال به عجیب ترین اتفاق ممکن در استقلال

واکنش باشگاه استقلال به عجیب ترین اتفاق ممکن در استقلال

فرشید سمیعی در حاشیه انتخاب خود به عنوان عضو جدید هیات مدیره در جمع خبرنگاران و هواداران حاضر در مقابل باشگاه استقلال گفت: هدف ما این است که مشکلات استقلال را هر چه زودتر حل کنیم تا این تیم با آرامش برای شروع کار آماده شود. از لیگ

وی در خصوص مطالبات استقلال از حق پخش تلویزیونی تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا بتوانیم سهم خود را از حق پخش بگیریم. قرار است صدا و سیما به یک اندازه حق پخش تلویزیونی را به همه بپردازند و ما نیز سعی داریم با گرفتن حق پخش بخشی از مشکلات خود را حل کنیم.

وی در پاسخ به سوال هواداران استقلال مبنی بر اینکه قرارداد بازیکنان چه زمانی در هیات فوتبال ثبت می شود؟ وی یادآور شد: تا 200 میلیارد بدهی را پرداخت نکنیم نمی توانیم قرارداد ببندیم. بنابراین باید تلاش کنیم تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی که 21 مرداد ماه است این اتفاق بیفتد و با پرداخت این مبلغ بتوانیم قرارداد بازیکنان را در مرجع فوتبال ثبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه جلسه امروز چه بود؟ گفت: جلسه ای برگزار نشد. ما فقط در مورد قراردادها صحبت کرده ایم و امشب جلسه هیئت مدیره است.

عضو جدید هیات مدیره استقلال با اشاره به قطع شدن قرارداد جواد نکونام در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: علی خطیر باید این موضوع را پیگیری کند. وی همچنین به وزارت ورزش نیز این مشکل را اعلام کرد و این اتفاق باید پیگیری شود تا علل آن مشخص شود. جلسه امشب ما نیز برای این است که ببینیم چه تعداد از درخواست های ما از حامیان مالی باقی مانده است. با چند اسپانسر بزرگ هم صحبت کرده ایم و همه به دنبال تزریق پول به باشگاه با امضای قرارداد جدید هستیم.

سامی در پایان درباره مشکلاتی که جواد نکونام دو شب پیش در گروه خبرنگاران از آن صحبت کرد، گفت: از این مشکل اطلاعی ندارم اما تمام تلاشم این است که مشکلات را حل کنم و تا این شرایط سخت از نکونام حمایت کنم. دور از استقلال

دیدگاهتان را بنویسید