واکنش عجیب ریکاردو ساپینتو به این جنجال بزرگ

واکنش عجیب ریکاردو ساپینتو به این جنجال بزرگ

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس کرمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر گفت: مس کرمان تیمی است که هفته گذشته گل های زیادی به ثمر رساند و شگفتی ساز شد. . این تیم تازه به لیگ برتر آمد و نشان داد تیم خوبی است. مس کرمان در امتیاز با ما مساوی است. تیم ضعیفی در لیگ برتر نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به شناخت کامل استقلال دست پیدا می کنید، گفت: شناخت 100 درصدی نمی شود. در فاز حمله و دفاع ایده های زیادی دارم. زمان می برد تا چیزهایی که می خواهم اتفاق بیفتند. از رفتار بازیکنانم راضی هستم و وظایفی که در ذهن دارم در زمین بازی محقق خواهد شد. بازی فقط تهاجمی نیست. در دیدار مقابل سپاهان و ملوان حریف منتظر یک موقعیت گل است. مس کرمان تیمی است که به دنبال امتیاز گرفتن از استقلال است و برای گلزنی منتظر اشتباهات کوچک است. اگر بخواهیم با یک بازی مثبت جلو برویم و مثبت کار کنیم، می توانیم ریسک کنیم. ما تیمی نخواهیم بود که منتظر حریف باشیم. ما باید حریف خود را کنترل کنیم و برای آن بازی باید از نظر بدنی و روحی آماده باشیم.

سرمربی استقلال درباره مشکلات مربوط به جادوگری در فوتبال گفت: دوست ندارم این مشکلات را باور کنم. یک نفر در فوتبال به من گفت هر چیزی ممکن است. چند مربی را می شناسم که خرافاتی هستند. من مذهبی هستم، اما به این مسائل فکر نمی کنم.

ساپینتو درباره قهرمانی استقلال گفت: آرزوی من همین است و تمام تلاشمان را می کنیم. فقط ما نیستیم و 3 تیم دیگر هم این آرزو را دارند. تمرکز ما روی مسابقات بعدی است.

او درباره ترکیب دفاعی تیمش گفت: نمی خواهم در مورد استراتژی تیم صحبت کنم. ما برای هر بازی استراتژی متفاوتی داریم. فردا خواهید دید که ما چه برنامه ای داریم.

سرمربی استقلال درباره حضور هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: منتظر هستم تا این فضای عالی را در کنار خانواده و هواداران تجربه کنم. امیدوارم تا آخرین لحظه در بازی شاهد هیجان باشیم. فردا همه با هم می جنگیم. 90 دقیقه برای کسب سه امتیاز مسابقه می جنگیم.

ساپینتو در مورد رفتارش در کنار زمین در 2 بازی اخیر گفت: من آدم احساساتی هستم، اما در بازی آخر قسمت هایی از بازی ناامیدکننده بود. بدشانس بودیم و گل خوردیم. در بازی با ملوان قضاوت های اشتباه داور هم تاثیرگذار بود. در بازی با سپاهان یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. این موارد دست به دست هم داد تا واکنش های من را به دنبال داشته باشد. گل پیمان بابایی در دیدار گذشته نیز دقیق بود. گاهی این موارد باعث واکنش می شود. دوست دارم کسی به دیگران بی احترامی نکند. در بازی با ملوان توسط گروه پزشکی تحریک شدم. آنها برای حمایت از تیمشان نیامده اند و خودشان باید با آن کنار بیایند. این یک انگیزه بزرگ بود. ببخشید من کامل نیستم به عنوان یک مربی باید رفتار خوبی داشته باشم اما تحریکم نکن. این یک بازی احساسی است.

سرمربی استقلال اضافه کرد: امیدوارم داوران با ما بی انصافی نکنند. ممکن است گاهی با تصمیم قاضی مخالفت کرده باشم. من در پایان بازی با داور صحبت کردم و با او مودب بودم. شاید 2 نفر نظرات متفاوتی داشته باشند و باید برای روشن شدن شرایط صحبت کنیم. ما در هر بازی 3 تیم داریم و هر تیم می خواهد بهترین خود را نشان دهد. باید نتیجه عادلانه ای حاصل شود. وقتی عملکرد خوب آنها را می بینم، انتظار دارم به من فرصتی بدهند تا با داوران صحبت کنم. من با داوران مشکلی ندارم. من ممکن است با برخی از راه حل های آنها مشکل داشته باشم. امیدوارم از کارت هایشان استفاده نکنند. برخی اخبار هم نادرست منتشر می شود و این موضوع نوعی کمدی دارد و من از این مشکلات نمی ترسم. پلیس بیانیه‌ای داد که نادرست بود و مربوط به یک کنفرانس مطبوعاتی در پرتغال بود. من می خواهم در مورد زنان ایرانی صحبت کنم. این خبر عالی است. بدون حضور بانوان جو خوبی در ورزشگاه وجود ندارد. بهترین تصمیم در این زمینه گرفته شده است. به زنان هوادار استقلال تبریک می گویم و مفتخرم که اولین تجربه خود را با بانوان در ورزشگاه آزادی داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید