شوک بزرگ ساپینتو برای ستاره استقلال; ریکاردو فرصت جام جهانی را از بازیکنش می گیرد!

شوک بزرگ ساپینتو برای ستاره استقلال;  ریکاردو فرصت جام جهانی را از بازیکنش می گیرد!

پس از پیوستن کی روش به تیم ملی، سرمربی پرتغال سه مدافع راست را برای اردوی اتریش به نام های رامین رضاییان، صادق محرمی و صالح حردانی به تیم ملی دعوت کرد.

کی روش در دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال فقط با محرمی بازی کرد و خبری از مدافع راست استقلال که یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ محسوب می شد، نبود. محرمی در این دو دیدار نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشت و حضور خود در جام جهانی را قطعی کرد.

رضاییان که مدت ها در تیم ملی غایب بود، پس از دعوت مجدد به تیم ملی انگیزه مضاعفی دریافت کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل سپاهان بوده است. رامین که فصل گذشته عملکرد چندان خوبی در پرسپولیس نداشت، در این فصل با رفتن به سپاهان احیا شده و تا اینجای کار جزو بهترین های لیگ بوده است.

برخلاف محرمی و رضایان، صالح حردانی در هفته های اخیر در استقلال به بازیکنی ناب روی نیمکت تبدیل شده و ساپینتو ترجیح می دهد از یاماگا در پستی غیرتخصصی استفاده کند تا اینکه از مدافع ملی پوش خود استفاده کند.

سانترهای متوالی حردانی در استقلال تقریبا شانس این بازیکن را برای حضور در جام جهانی به صفر رساند و کی روش حتی این بازیکن را به مینی کمپ اخیر تیم ملی که با حضور بازیکنان بومی برگزار شد دعوت نکرد. بنابراین مدافع جوان استقلال شانس حضور در جام جهانی را نخواهد داشت.

به یک معنا سرمربی پرتغالی انتخاب خود را برای سمت راست خط دفاعی انجام داده و دو مدافع راست سابق پرسپولیس یعنی رامین رضایان و صادق محرمی را با خود به قطر خواهد برد و در واقع سرمربی پرتغالی استقلال از زمانی که حردانی بازی نکرد شانس حضور در جام جهانی را از دست داد و از این بازیکن گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید