فرصت برگزاری استقلال و پرسپولیس بعد از جام جهانی/ مهدی: هفته دوازدهم در اختیار تیم ملی قرار می گیرد.


ساعت: 07:51
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902271

برنامه ریزی ما تا پایان هفته دوازدهم آماده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: از آنجایی که زمان این هفته به برنامه تیم ملی نزدیک است، عملا هفته دوازدهم باید در اختیار ملی پوشان باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره زمان اختتامیه این لیگ برتر گفت: هفته دوازدهم روزهای 21 و 22 آبان ماه است که تنها 2 روز از شروع مینی کمپ تیم ملی باقی مانده است. . بر اساس گمانه زنی ها، به نظر می رسد ملی پوشان در حال آماده سازی طرح جدیدی هستند. تا شروع فیفا لژیونرها نمی توانند در کنار تیم ملی باشند. همانطور که می دانیم، کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند قطر و امارات در تلاش هستند تا لیگ خود را زودتر تکمیل کنند. به خصوص قطر که میزبان این مبارزات است.

وی در ادامه گفت: با این حال برنامه ما تا پایان هفته دوازدهم آماده است و می توانیم آن را اعلام کنیم، اما همانطور که گفتم چون برنامه این هفته به برنامه تیم ملی نزدیک است و ممکن است یکی دو روز بخواهند. از اردو بیشتر استفاده کنید، عملا هفته دوازدهم باید در اختیار تیم ملی باشد.

مهدی با بیان اینکه آیا بازی فوتبال تهران به بعد از جام جهانی موکول می شود یا خیر، اذعان داشت: اگر هفته دوازدهم به تیم ملی داده شود، دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس به بعد از جام جهانی موکول می شود.

وی همچنین گفت: باید بپذیریم که با این برنامه ریزی جدید فیفا که بازیکنانی از سراسر دنیا یک هفته قبل در اختیار تیم های ملی خود هستند، برای آقای کی روش خیلی سخت است که تیم را به این هماهنگی برساند، به خصوص که او زمان کمتری دارد به همین دلیل این روزهای ریکاوری داده شد تا در این مدت کوتاه حداقل بازیکنان داخلی را به این سطح از آمادگی بدنی برسانند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: کی روش به برگزاری اردوهای طولانی مدت معروف است و زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمانده است. او البته با برگزاری دربی ها قبل از شروع جام جهانی مخالفتی نداشت; او فقط دغدغه طرح تدارکات را داشت که باید مشخص شود آیا می تواند از این فرصت استفاده کند، بهره برداری لازم را داشته باشد، در غیر این صورت می توانیم تعامل لازم را با آنها داشته باشیم.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید