مردم ایران به عنوان حامی دوازدهم باید در کنار تیم ملی باشند/ اعتماد به نفس اعضای تیم با سنگ تمام گذاشتن مهدی طارمی بالا رفت.


ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912775

مطبی عرب گفت: مهدی طارمی بازی دیشب را به پایان رساند و اعتماد به نفس بچه ها بیشتر شد. اگر چند بازیکن مثل مهدی طارمی در کنار هم باشند می توانند شرایط را جمع آوری و مدیریت کنند. اما در مجموع مهدی طارمی به تنهایی بار تیم را به دوش کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی عرب در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی گفت: ورزشکاران و مردم باید از تیم ملی خود حمایت کنند; چرا که در این زمینه بحث مسابقه ملی و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود.

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران و همه ما باید متحد و به عنوان دوازدهمین حامی تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص بازی شب گذشته ایران و انگلیس گفت: شیطنت رسانه های خارجی قطعا بر روحیه تیم فوتبال ما تاثیر گذاشته است. انتشاراتی که انجام شد، صحبت هایی که مطرح شد قطعا تیم ملی را عصبانی کرد اما با این شرایط بچه های تیم ملی بازی کردند.

با بیان اینکه حضور بیرانوند در دروازه تیم و ده نفر در زمین قطعا نقطه قوت این مربی است اما با مصدومیت بیرانوند شاهد ضربه سر آقای کیروش بودیم و گفت: در مجموع همه مردم ایران و ورزشکاران هستند. یک صدا و اتحاد کامل و تیم ملی می تواند دوازدهمین حامی و دستیار فعلی تیم ملی باشد.

مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد مهدی طارمی خاطرنشان کرد: مهدی طارمی بازیکن حرفه ای است که در سطح اول دنیا بازی می کند و در بازی دیشب متوجه شد بچه ها تحت چه فشاری هستند. . بنابراین صحبت او با بازیکنان تأثیر روانی داشت و سپس روند بازی تغییر کرد.

وی افزود: مهدی طارمی بازی دیشب را تمام کرد و اعتماد به نفس بچه ها بالا رفت. اگر چند بازیکن مثل مهدی طارمی در کنار هم باشند می توانند شرایط را جمع آوری و مدیریت کنند. اما در مجموع مهدی طارمی به تنهایی بار تیم را به دوش کشید.

عرب خاطرنشان کرد: فارغ از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد و به دور از هر سلیقه و حرفی باید یک مسابقه ملی ناب و یکپارچه داشته باشیم تا بتوانیم در دو دیدار دیگر پیروز شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید