هشدار جدی به ریکاردو ساپینتو در مورد ملوان

هشدار جدی به ریکاردو ساپینتو در مورد ملوان

اکبر کارگرجم بازیکن قدیمی تیم استقلال در خصوص انتشار هزینه های فصل جدید باشگاه استقلال اظهار نظر کرد.

آیا از تعداد و ارزش هزینه های استقلال مطلع هستید؟

وقتی این عدد را شنیدم تعجب کردم. متأسفانه با توجه به شرایط فعلی کشور، قیمت ها روز به روز به قدری افزایش می یابد که کم کم دیگر نمی توان آنها را شمارش کرد یا روی کاغذ یادداشت کرد. از هزینه اقلام روزمره گرفته تا هزینه مسکن و حالا بازیکنان و مربیان.

فکر می کنی چرا استقلال نسبت به فصل قبل بیش از دو برابر هزینه کرد؟

طبیعتاً تیم قهرمان باید بازیکنانی در خور جایگاه خود به خدمت بگیرد اما وقتی استقلالی ها بازیکنان زیادی را از دست ندادند و از طرفی بازیکنان سابق به تیمشان بازگشتند، مجبور نبودند این همه پول برای خودشان بدهند. ما نمی دانیم این پول صرف چه چیزی شده است، نمی خواهیم بدانیم! امیدواریم تنها با این هزینه اتفاقی بیفتد که مردم را خوشحال کند.

چه چیزی مردم را خوشحال می کند؟

قطعا با قهرمانی! تکرار قهرمانی و موفقیت های استقلال همه این هزینه ها را فراموش می کند. اما ای کاش مقداری از آن هزینه صرف تیم های اصلی و آکادمی استقلال می شد تا در آینده همین مبلغ به استقلال از جایی که بازیکن فروخته می شود، برگردد. باور کنید در تهران 10 تیم 11 بازیکن مستعد وجود دارد. شهرهای دیگر به کنار. بازیکنانی که به درستی آموزش دیده اند می توانند 10 برابر این هزینه را در آینده به باشگاه برگردانند. امیدوارم آقای آگرلو در این زمینه به فکر آینده باشگاه بوده باشد. در صحبت هایش همیشه از آینده می گوید. خدا کند 300-400 میلیاردی که امسال خرج می کنند در سال های آینده به درد تیم بخورد.

بازی ملوان را چگونه پیش بینی می کنید؟

آنها به تازگی از لیگ پایین آمده اند و انگیزه زیادی دارند. آنها جدا از اینکه مقابل استقلال قرار می گیرند و بازی آنها را همه ایران تماشا می کنند، می خواهند توانایی های خود را مقابل قهرمان فصل گذشته نیز به نمایش بگذارند، پس ساپینتو باید بداند که ملوان به راحتی امتیاز نخواهد داد. هنوز استقلال استقلال است و جز پیروزی از این تیم نمی توان انتظار داشت.

چرا استقلال در بازی اول شکست خورد؟

این شکست خوب بود. شوک به موقع بود. تیمی که فصل قبل بدون باخت قهرمان شد به این باخت نیاز داشت. البته ای کاش حریف جزو مدعیان عنوان قهرمانی نباشد چون آن سه امتیازی که سپاهان از ما گرفت می تواند روزی برای ما دردسرساز شود. البته زمان زیادی برای جبران وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید