هشدار جدی ساپینتو به استقلالی ها برای دیدار با ملوان

هشدار جدی ساپینتو به استقلالی ها برای دیدار با ملوان

بازیکنان تیم استقلال در اولین دیدار خود در جام حذفی در فصل جاری موفق شدند با نتیجه 2-1 (در 120 دقیقه وقت قانونی) تیم تراکتور تهران را شکست دهند. تراکتور با دو گل کوین یاماگا از روی نقطه پنالتی به مصاف استقلال رفت.

تیم تراکتورسازی با کسب این عنوان در فصل های 92-93 و 99-98 جزو قهرمانان قبلی سری مسابقات جام حذفی بود. علاوه بر این، تراکتور برای سه فصل نایب قهرمان جام حذفی شد. ابتدا در اولین دوره مسابقات جام حذفی در سال 1355 به فینال و سپس در سال 1373 و مسابقات جام حذفی در سال 96-95 راه یافت.

اما تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف یکی دیگر از قهرمانان سابق جام حذفی برود. تیم ملوان بندرانزلی قهرمان سری اول مسابقات جام حذفی ایران در سال 1355 بود که اتفاقاً در فینال تراکتور را شکست داد و قهرمان شد. تیم مارینرز در سال های 1365 و 1369 دو بار دیگر این عنوان را به دست آورد تا سه بار جام حذفی را از آن خود کند.

اما تیم سرخپوشان بندری انزلی در فصول 66، 67، 73 و 90-89 چهار بار به فینال راه یافت و در آن رقابت ها نایب قهرمان شد و در دیدار فینال شکست خورد و حذف شد تا در جمع پرافتخارترین تیم ها قرار گیرد. تیم های شرکت کننده در مسابقات جام حذفی

زمانی که این آمار مورد توجه سرمربی استقلال قرار گرفت، به بازیکنان تیمش هشدار داد که تیم ملوان با تیمی که دو بار در لیگ آنها را شکست داده متفاوت خواهد بود. سرمربی پرتغالی استقلال که عادت دارد حریفان بعدی تیمش را بررسی کند، وقتی متوجه عملکرد ملوان در جام حذفی شد، به شاگردانش گفت باید بدانند که با تیم قهرمان بازی می کنند و باید با تمام قدرت به زمین بروند. برای نادیده گرفتن نتایج لیگ جلوی ملوان.

باید توجه داشت؛ این دیدار روز دوشنبه 10 اسفند از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید