هشدار جدی به ساپینتو و استقلالی ها

هشدار جدی به ساپینتو و استقلالی ها

یدالله اکبری درباره شرایط تیم استقلال گفت: آبی پوشان در دیدار مقابل نساجی بازی زیبایی داشت و شایسته برد بود. استقلال در این دیدار 5 موقعیت مسلم گلزنی داشت که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد.» با اینکه حق استقلال را گرفت، اما قانون فوتبال این است که گل نمی خوری، گل می زنی.

وی افزود: با وجود اینکه آبی پوشان دو گلزن مهم خود را از دست داده اند اما هنوز 9 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و فرصت جبران وجود دارد. هافبک های تیم در حال حاضر خوب بازی می کنند و توپ های خوبی در اختیار مهاجمان قرار می دهند.» به نظر من مهاجمان باید قدر فرصت ها را بیشتر بدانند و فرصت ها را هدر ندهند.

اکبری در ادامه به بازی استقلال مقابل گل گهر اشاره کرد و گفت: این دیدار یکی از دیدارهای سخت آبی ها است زیرا گل گهر کادر فنی خوبی دارد و بازیکنان باتجربه ای دارد اما فکر می کنم شرایط استقلال روی کاغذ بهتر است و اگر آبی پوشان مانند بازی های قبلی بازی می کنند که می توانند مقابل گل گهر پیروز شوند.

اکبری در پایان گفت: برد در این بازی بسیار مهم است و حتی می تواند در قهرمانی آبی ها تاثیرگذار باشد. استقلال باید مثل بازی های قبل در خط هافبک مسلط باشد، با توجه به حضور ستاره ای به نام مهدی قیدی که می تواند هر دفاعی را از بین ببرد، فکر می کنم پیروزی استقلال دور از انتظار نیست و استقلال می تواند حتی با اختلاف دو یا سه گل سیرجانی ها را شکست دهد. حریف

دیدگاهتان را بنویسید