هشدار جدی به استقلالی ها برای دیدار با پرسپولیس

هشدار جدی به استقلالی ها برای دیدار با پرسپولیس

ایمان عالمی درباره دومین پیروزی مقابل استقلال مقابل گل گهر گفت: بازی فوق العاده نفس گیر و پرنشاطی را بین دو تیم شاهد بودیم. به نظرم بازی بسیار زیبا و هیجان انگیزی بود که در بیشتر مواقع توپ در محوطه جریمه بازی می شد و هر دو تیم می آمدند که نباختند. استقلال خیلی خوب بازی کرد و با اینکه ترکیب جدیدی را در خط دفاعی تجربه کرد اما مقابل گل گهر عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم از ابتدای بازی شاهد فوتبال جذابی از گل گهر و استقلال بودیم و کالانوی و مجیدی هر کدام خواهان کسب سه امتیاز بودند به همین دلیل در محوطه جریمه هر دو تیم مدام در حال بازی بودند. ایجاد فرصت برای یک هدف سه پنالتی هم دیدیم که یکی از آنها تبدیل به گل نشد. در نیمه اول گل گهر بازی را بهتر آغاز کرد اما کم کم استقلال کنترل بازی را در اختیار گرفت. استقلال با پرس گلگوتا با یک بازی مستقیم قفل بازی را باز کرد. گل گهر تیم قابل احترامی است اما این استقلال بود که با توجه به قهرمانی در پیست باید می برد و در نهایت سه امتیاز را کسب می کرد.

عالمی درباره حواشی بازی مقابل گل گهر تصریح کرد: حساسیت بازی به حدی بود که علاوه بر بازیکنان حاضر در زمین، کادر فنی دو تیم نیز با استرس مسابقه را دنبال کردند. این حساسیت بالای بازی باعث ایجاد تنش بین نفرات نیمکت نشین دو تیم شد. البته قضاوت قاضی به قدری در این تنش ها موثر بود که وقتی پنالتی گلگوتا به هدر رفت، حواشی به وجود آمد و به اخطار برادران مجیدی انجامید.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به اختلاف 6 امتیازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: سه امتیاز بازی مقابل گل‌گوتا شرایطی را برای شاگردان مجیدی ایجاد کرد که می‌توان آینده خوبی را برای استقلال متصور شد. با توجه به شکست پرسپولیس در آبادان، امیدوارتر به ادامه راه آبی ها به سمت قهرمانی نگاه می کنیم. نکته مهم در دیدار مقابل گل گهر تغییرات خوب کادر فنی بود و ذخیره ها نقش بسزایی در پیروزی استقلال داشتند. به نظر من اختلاف شش امتیازی با پرسپولیس روحیه اعضای تیم را بالا می برد و دربی 26 اسفند تاثیرگذارترین دیدار استقلال در سال های اخیر است. اگر آبی ها پرسپولیس را ببرند، قهرمانی در دست آنهاست و چند سال دیگر شاهد پیروزی استقلال خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید