هشدار جدی استقلالی ها به یحیی و پرسپولیس

هشدار جدی استقلالی ها به یحیی و پرسپولیس

فرزاد آشوبی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص دیدار تیم های ذوب آخان و پرسپولیس در فولادشهر اصفهان نیز بدون حضور در هفته اول این رقابت ها اظهاراتی را بیان کرد.

شرایط پرسپولیس برای ورود به لیگ برتر را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشته و با اضافه شدن مهاجم مورد نظر آقای گل محمدی می تواند قدرتمندتر هم شود. اما به نظر من جذب افراد جدید با همه مزیت هایش و البته به کیفیت تیم کمک می کند، موضوع مهمی هم در دل خود دارد.

چه موضوعی

اینکه ممکن است شرایط جدیدی در ساختار کلی تیم ایجاد شود. در واقع اضافه شدن بازیکنان تازه وارد نسبت به شرایط عادی نیاز به پروسه زمان بری دارد تا پرسپولیس به آمادگی لازم برای حضور در لیگ برتر برسد. به همین دلیل فکر می کنم شروع کمی برای او سخت باشد و پیش بینی بازی اول سخت است.

اما با توجه به بازی های تدارکاتی پرسپولیس در پیش فصل، فکر می کنید این تیم شرایط خوبی از نظر هماهنگی بازیکنان جدید و قدیم پیدا کرده است؟

بازی های تدارکاتی نقش زیادی دارد، اما تیمی که 7-8 تغییر در ترکیبش ایجاد کرده، تغییرات زیادی دارد و این یعنی باید کمی صبورتر در مورد عملکرد پرسپولیس در هفته های اول باشیم.

بازی فولادشهر را چگونه پیش بینی می کنی؟ حتی اگر مسابقه بدون تماشاگر باشد؟

در مورد بازی های بدون تماشاگر باید بگویم که این یک مورد بسیار بسیار عجیب است. جای تعجب است که چرا چنین تصمیماتی گرفته می شود.

آیا دلیل عدم تماشای مسابقه را می دانید؟

نه نمیدانم! اما در کل خیلی عجیب است.

با توجه به اطلاعیه فیفا در خصوص حضور بانوان، مسئولان اعلام کرده اند که فعلا با توجه به اینکه زیرساخت های کافی برای حضور بانوان وجود ندارد، مسابقات این هفته به صورت استثنایی بدون تماشاگر بوده است. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

با این حال باید حضور تماشاگران را در نظر بگیریم. آنها بخش بزرگی از جذابیت و هیجان فوتبال هستند که باعث جذابیت بیشتر این ورزش می شود. ما نباید تماشاگر را از فوتبال جدا کنیم. اما در مورد بازی فولادشهر باید بگویم که بازی در این شهر برای هر تیمی سخت خواهد بود. به خصوص ذوب آچان تغییرات کمی کرد و تقریبا تیم پارسال را به میدان فرستاد.

شایعه بازی مهدی تارتار و فردا شنیده می شود. به نظر شما این مسائل تا چه اندازه روی عملکرد کلی تیم ذوب آچان تاثیر می گذارد؟

من افتخار می کنم که به عنوان بازیکن در کنار آقای تارتار بودم و این داستان ها اصلا در مورد او صحت ندارد. البته برخی از مکالمات مانند این سوالات نیازی به پاسخ ندارند زیرا مبنای احساسی دارند نه واقعیت. آقای تارتار همیشه مورد احترام بود و اتفاقاً در زمین فوتبال عملکرد فوق العاده ای داشت. به خصوص زمانی که مقابل پرسپولیس قرار گرفتند. فکر نمی کنم این مسائل ارزش بررسی داشته باشند.

برد در هفته اول چقدر به پرسپولیس کمک می کند؟

یک شروع خوب برای راه دشوار پیش رو بسیار مهم است. پرسپولیس در هفته اول باید مسیر خود را در مسیری که می خواهد به همان شکل پیش برود. خیلی مهم است که پرسپولیس سریع خود را تنظیم کند و تیمش فوتبال روانی ارائه دهد. قطعا در چنین حالتی با حضور این افراد نتایج خوبی یکی پس از دیگری حاصل خواهد شد.

به عنوان آخرین سوال در مورد حضور بانوان، به نظر شما بانوان می توانند به ورزشگاه بیایند؟

به نظر من مشکلی نیست. ما خیلی راحت نیمی از جامعه خود را از یک حق طبیعی محروم کرده ایم. چرا، زیرا در طول سال های گذشته نتوانسته ایم ساختارهایی را ایجاد کنیم که مورد نیاز است و باید ایجاد می شد. بنابراین ما می خواهیم کمبود شغل را به گردن زنان یا مشکلات دیگر بیندازیم. در صورتی که حضور خانم ها مشکلی ندارد. تجربه گذشته نشان می دهد که با پرداختن به این مسائل، برگزاری مسابقات لیگ با حضور بانوان بسیار آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید