هشدار جدی به یحیی؛ این مشکل پرسپولیس را حل کنید و قهرمان شوید

هشدار جدی به یحیی؛  این مشکل پرسپولیس را حل کنید و قهرمان شوید

تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در دیدار مقابل فجر سپاسی، عملکرد کلی این تیم در دور اول و عملکرد انتقادی این تیم در اصفهان در جام حذفی صحبت هایی کرد.

وضعیت پرسپولیس در نیم فصل را چگونه ارزیابی کردی؟

به نظر من پرسپولیس هفته به هفته و روز به روز به شرایط بهتری دست یافت. با توجه به اتفاقات پایان فصل گذشته و نتیجه غم انگیز لیگ قهرمانان آسیا و همچنین جدایی 3 نفر از اعضای تاثیرگذار این تیم، پرسپولیس فصل بدی را با کوهی از مشکلات مالی و مدیریتی آغاز کرد اما با تمام وجود. با این مشکلات بازیکنان بزرگش، این تیم در پایان با این همه سختی و بدون احتساب امتیازاتی که با گل سیریان به استقلال داده بود، در نهایت در پایان دور دوم دوم شد، پرسپولیس یک امتیازی شد در بالای جدول. بنابراین می توان به چنین تیمی ارزیابی قابل قبولی داد. هرچند می دانم هواداران پرسپولیس دوست دارند تیمشان را فقط در بالای جدول ببینند.

بازی آخر مقابل فجرسپاسی را چگونه ارزیابی کردی؟

پرسپولیس نسبت به بازی های قبل کمی بهتر بود. تیم از نظر تاکتیکی و اجرای دستورات کادر فنی در زمین بهتر بود. البته فجر هم خیلی خوب و بسته بازی کرد و تقریبا به هدفش رسید. اما در هر صورت تا زمانی که بازیکن در زمین فوتبال اشتباه نکند، گلی رد و بدل نمی شود. در مجموع پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیده و تنها یک نقطه ضعف دارد.

اعتراض شما به پرسپولیس چیست؟

اینکه بازیکنانش خیلی مصدوم هستند. باید دید مشکل این وضعیت از کجاست! هم می تواند به خاطر بدنسازی باشد و هم به خاطر وضعیت روحی و روانی که به نظرم با توجه به تنش زیاد در بحث حاکمیتی بیشتر به خاطر نبود آرامش در پرسپولیس است. قطعا با آمدن مصدومان و تقویت پرسپولیس در نیم فصل، این تیم می تواند نتایج بهتری در بازی برگشت دور اول کسب کند و مدعی اصلی قهرمانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید