هشدار جدی استاندار به مدیران پشت درهای بسته/ عسکری; پاشنه کفش را بالا بیاورید و سخت کار کنید + فیلم


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822628

در جلسه شورای برنامه ریزی از ورود خبرنگاران به محل جلسه جلوگیری شد تا احمدزاده فرماندار پشت درهای بسته به مدیران تذکر جدی بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح جلسه شورای برنامه ریزی منطقه با حضور مدیران ارشد کشوری برای جلوگیری از ورود خبرنگاران در ابتدای جلسه برگزار شد.

عسگری معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موضوع معیشت، درآمد و اشتغال موضوعی بسیار مهم و به اندازه نفس کشیدن است، گفت: هر چه طرح های عمرانی جلوتر برود زمینه برای اشتغال بیشتر می شود. پایه ها در سایر زمینه ها

وی گفت: مدیران برای ایجاد اشتغال باید دست به دست هم بدهند چرا که خود استاندار و رئیس جمهور برای اشتغال تحت فشار هستند و باید حوزه های مختلف در این زمینه ساماندهی شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر مدیری نتواند منابع جذب کند به ما تکلیف شده و تاییدیه 850 میلیارد تومان وام دریافت کرده ایم که امیدواریم به زودی به پروژه ها تزریق شود.

عسگری با بیان اینکه 14 پروژه بزرگ در استان داریم که پروژه 5000 میلیارد تنی نیاز به منابع دارد، گفت: باید پاشنه کفش هایمان را بالا ببریم و سخت کار کنیم، تعطیلی نداریم، ساعت کار تا 12 ساعت از از ابتدا تا پایان سال جاری ساعات کاری مستمر بوده و باید تلاش شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید