کنایه روزنامه آفتاب یزد به ادعایی عجیب/ زنان با کفش پاشنه بلند فوتبال بازی می کنند؟

کنایه روزنامه آفتاب یزد به ادعایی عجیب/ زنان با کفش پاشنه بلند فوتبال بازی می کنند؟

روز جدید : اخیرا ویدئویی در اینترنت منتشر شده که حاوی اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال اینجا یزد است. او می گوید: دوندگی فوتبالیست های زن، زمین چمن را کچل کرده است.

به نظر می رسد اکنون مد شده است که در مورد مسائل صحبت کنید و با یک اعتصاب چند روزه که هیچ مبنایی ندارد، نام خود را به دست آورید. بدتر از آن، رادیو و تلویزیون نقش مهمی برای این افراد دارد. بستر می دهد و در نتیجه منبع طنز مردم می شود. جالب اینجاست که فردی که چنین اظهاراتی می کند، جایگاه مهمی در بین جوانان دارد. او با طرز فکر خود و نحوه اداره این موسسه بسیار ارتباط دارد از سوی دیگر این سوال پیش می آید که اساس و معیار انتخاب افرادی مانند او در پست چیست؟ مردمی که در بی سوادی مطلق زندگی می کنند. سوالی که باید به آن فکر کنیم این است که چرا برخی برای پوشاندن عیوب زنان به آنها توهین می کنند. بهتر است با این افراد برخورد شود تا اجازه چنین کاری را ندهند. چیزی بگو.

حال این اظهارات رئیس هیئت فوتبال یزد با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

یکی از کاربران در مورد آن نوشت: “زنان با کفش های پاشنه بلند فوتبال بازی نمی کنند.”

برخی دیگر از کاربران نوشتند: «وقتی نه سواد داری و نه در حرفت به زنان احترام می گذاری، حرف نزن»، «بله باشه، گرم شدن کره زمین و تخریب لایه لایه اوزون هم تقصیر زنانه»، «کمترین چیزی که زنان می خواهند این است که یک زمین چمن برای تمرین! در آن زمان رئیس هیئت فوتبال یزد اعلام کرد که دختر بچه ها راه رفتن روی چمن بلد نیستند و چمن خراب است، کچل هستند! ? “چقدر راحت توهین می کنی!”…دویدن برای خانم ها هم هست؟”، “خانم عزیز، زودتر برای مدرسه دوومیدانی ما ثبت نام کنید. آن شروع می شود. صبر کن

منبع: آفتاب یزد

دیدگاهتان را بنویسید