انجام بازی های تدافعی و ارعاب از طرف رقیب؛ پاشنه آشیل فوتبال ایران/ فرصت از دست رفته


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915384

نحوه حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی قطر;

در حالی که جام جهانی قطر در حال برگزاری است، شاهد خروج زودهنگام تیم ملی فوتبال کشورمان از این مسابقات بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی، قول های زیادی برای تلاش برای حضور پرقدرت داده شد. شعارهای زیبایی که نه تنها به مرحله عمل نرسیدند، بلکه نزدیک هم نشدند.

کم کم با نزدیک شدن به روزهای جام جهانی قطر عوارض زیادی از جمله تغییر سرمربی، دخالت بازیکنان در عرصه سیاسی، ایجاد هرج و مرج و ناآرامی و ایجاد بلاتکلیفی به همراه داشت که همگی تبعات منفی برای فوتبال ایران داشت. انجمن.

جدای از این اتفاقات، در بازی های تیم ملی فوتبال ایران مقابل حریفان به ویژه در رقابت های اول و سوم، شاهد بازی هایی به سبک دفاعی بودیم که گویی بازیکنان شکست خوردند و قدرت حریف را خیلی بیشتر از واقعیت می دانستند. و چه اتفاقی افتاد…


5b0480f4 8c47 4d0d a46f a05f5376dadb خبر خاکستری


تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر تحت تاثیر نام چند بازیکن قرار گرفت

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مرصاد گفت: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر حضور داشت و خوب بازی کرد، در این میان نباید به صحبت های حریفان توجه کرد، هرچند ممکن است برخی از تحلیل های تیم ملی انتقاد کنند، بله. پرداخت شده

وی افزود: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی راه یافت و در این رقابت ها سه دیدار انجام داد.

سخنگوی فراکسیون ورزش شورای اسلامی گفت: تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس بد بازی کرد و تحت تاثیر نام انگلیس قرار گرفت. حتی 50 درصد هم توانایی های فنی و تاکتیکی خود را نشان ندادند، در عوض تسلیم نام تیم فوتبال انگلیس انگلیس شدند.

رضایی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی های دوم و سوم جام جهانی قطر عملکرد خوبی داشت، تیم ملی ولز را شکست داد اما در دیدار مقابل آمریکا شکست خورد اما چیزی از شایستگی بازیکنان کم نیست. تیم ملی فوتبال ایران .

وی افزود: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران خوب بازی کردند اما کشورهای اروپایی با صرف هزینه بیشتر از امکانات بهتری برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه فقط شعار دادن کافی نیست، گفت: اکنون ورزش به یک صنعت تبدیل شده و هر چه بیشتر برای آن هزینه شود نتیجه بهتری حاصل می شود.

رضایی تصریح کرد: با توجه به توانایی های حریفان تیم ملی فوتبال ایران طبیعی است که مقابل تیم های خوب اروپایی نتیجه را از دست بدهیم.


941d55fe a982 49ef 89f0 22c8c1e46533 خبر خاکستری


هر وقت تیم ملی فوتبال ایران تهاجمی صف آرایی می کرد، بازی خوبی ارائه می شد

سیدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد گفت: جام جهانی بالاترین مسابقات فوتبالی است که ملت های مختلف به آن توجه زیادی دارند در واقع همه از این مسابقات لذت می برند.

وی افزود: در جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال ایران به نتیجه مطلوب نرسید و انتظارات اهالی فوتبال برآورده نشد و عوامل مختلفی در این زمینه دخیل بودند.

سیدی خاطرنشان کرد: سه ماه مانده به جام جهانی قطر شاهد تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بودیم که شرایط را به کلی تغییر داد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: آقای کیروش با وجود حرفه ای بودن چندین سال در تیم ملی فوتبال ایران مربیگری کرد اما نتوانست انتظارات ما را برآورده کند و به زمان بیشتری نیاز داشت تا اینکه اگر با سرمربی قبلی ادامه می دادیم برای ما راحت بود. خیس بود

سیدی گفت: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر سه بازی انجام داد که در اولین بازی گیج و بی هدف بود و یکی از بدترین نتایج را در فوتبال ما به ارمغان آورد، بنابراین نه در حمله و نه در دفاع از برنامه انجام ندادند. هیچ، اما بازیکنان فقط منتظر پایان بازی بودند.

وی گفت: آقای کیروش بازیکنان را بر اساس یک تاکتیک کاملا دفاعی مقابل انگلیس صف آرایی کرد در حالی که تیم ملی فوتبال ایران در حمله موفق تر است و هر زمان که تیم را بر اساس حمله صف آرایی کردیم عملکرد خوبی داشتیم.


72c6e777 e84c 4af5 8bb8 16b0a69fb3ce خبر خاکستری

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران در فاز تهاجمی حرکات متعددی مقابل انگلیس انجام داد و دو گل به ثمر رساند، در حالی که اگر دقت بیشتری می کرد، گل سوم نیز به ثمر می رسید.

سیدی گفت: در دومین دیدار و در دیدار با تیم ملی ولز برای تیم ملی فوتبال کشورمان برنامه و هدف مشخص شد. در واقع بازیکنان می دانستند که باید در این دیدار پیروز شوند و تیم کاملاً تهاجمی بود در این بازی فاز حمله، دفاع و فاز انتقال به خوبی انجام شد.

وی گفت: در دیدار مقابل ولز، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با اینکه دیر به گل رسیدیم، اما بازی بسیار تهاجمی و زیبایی را با مالکیت توپ انجام دادند. از طرفی به نتیجه مطلوب رسیدند مردم هم از تماشای این مسابقه لذت بردند طراوت در جامعه ایجاد شد.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی آخر فقط به یک تساوی نیاز داشت، اما ترکیب دفاعی بازیکنان باعث شد تا عملاً در نیمه اول کاری انجام نشود. او فشار را از روی دوش برداشت. از بازیکنان

سیدی گفت: تیم ملی آمریکا یکی از بهترین تیم های جهان است و از نظر آمادگی بدنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و بازیکنان بین المللی خوبی هم هستند که در بهترین لیگ های ایتالیا و اسپانیا بازی می کنند و بازیکنان ارزشمندی هستند. این موضوع فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرد و به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران اگرچه در نیمه دوم بازی مقابل آمریکا حرکاتی انجام داد، اما آن حرکات کامل نبود، اما در فضای موجود بازیکنان آنها به گل رسیدند، اما چون برنامه منظمی وجود نداشت. تیم ایران نتیجه نگرفت و با سه امتیاز جام جهانی را ترک کردیم.

سیدی اذعان داشت: تیم ملی فوتبال ایران می توانست در جام جهانی قطر عملکرد بهتری داشته باشد زیرا با شرایط آب و هوای قطر آشنا بودیم و تغییرات آب و هوایی زیادی نداشتیم اما امیدواریم در جام جهانی شاهد قهرمانی باشیم. کشورهای آسیایی تیم ملی فوتبال کشورمان باشد.

به گزارش مرصاد نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر عملکرد خوبی نداشت که باید آنالیز شود تا اشتباهات شناسایی و در جام های بعدی اصلاح شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید