روزنامه آفتاب یزد خطاب به بهاره رهنما: با شوهر پولدارتان در ترکیه زندگی می کنید و بر زخم مردم نمک می پاشید؟

روزنامه آفتاب یزد خطاب به بهاره رهنما: با شوهر پولدارتان در ترکیه زندگی می کنید و بر زخم مردم نمک می پاشید؟

روز جدید با اشاره به جمله بهاره رهنما که گفت: «هر فردی که بعد از 30 سال کار نمی تواند زندگی خوبی داشته باشد، به نظر من آدمی درمانده و درمانده است»، می نویسد: مردم در مشکلاتشان از بی پولی و گرانی گرفته تا بسیاری از اینها نتیجه مدیریت ناکارآمد مسئولان است، آنقدر غرق شده اند که متوجه نمی شوند روز و شبشان چگونه گذشت. حال در این شرایط از اخلاق و ظلم دور است که انسان بخواهد بر زخمش نمک بپاشد و با مهارت های سطحی به آن روی آورد و مال و مال خود را بپزد.

متأسفانه این واقعیتی است که بهاره رهنما بازیگر سینما متوجه شده است. وی که این روزها در ترکیه به سر می برد در لایو اینستاگرام مطالبی ناگوار بیان کرد. بهاره رهنما گفت: از 17 سالگی شروع به کار کردم و 30 سال است که زحمت کشیده ام. الان آرامش مالی دارم.

از اینکه از نظر مالی در امان است ممنون است، اما خانم رهنما! البته حق بازیگری و داشتن شوهر پولدار برای رفاهی که نفس میکشید بی تاثیر نیست. اما شما خوب می دانید که کارگری که بیش از 8 ساعت در روز و بیش از توانش کار می کند، اما حقوق ناچیزی می گیرد، حتی در این شرایط شوک و بار در هر صورت، حتی اگر بخواهد بیش از 30 سال کار کند. سالها هنوز نمی توانید رفاهی را که برای خود و خانواده خود فراهم می کنید به دست آورید.

پس بهتر است با همان آسایش و آسایشی که دارید زندگی کنید و با حرفه ای بودن خود نمک بر زخم این مردم رنج کشیده نپاشید.

دیدگاهتان را بنویسید