ندا یاسی و بهاره رهنما در ترکیه همسایه شدند! + عکس

ندا یاسی و بهاره رهنما در ترکیه همسایه شدند!  + عکس

ندا یاسی یکی از شاخ های اینستاگرام متولد جنوب ایران است. ندا یاسی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری از کانادا است. ندا یاسی پست هایی خشمگین و بی ادبانه در اینستاگرام منتشر کرد. ندا یاسی مدتی به اردوگاه پناهندگان در ترکیه رفت و سپس در کانادا اقامت گزید. ندا یاسی و بهاره رهنما همسایه شدند.

این بار عکسی از ندا یاسی و بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شد که هجمه های زیادی را به دنبال داشت. بهاره رهنما چندی پیش به ترکیه سفر کرده بود و سفر این بازیگر حواشی زیادی در فضای مجازی داشت. پس از انتشار داستانی ساده از بهاره رهنما و نمای خانه ای که در آن زندگی می کند، زمینه های جدیدی برای این بازیگر ایجاد شد. اندکی بعد ندا یاسی یکی از وبلاگ نویسانی که با انجام کارهای غیرعادی سعی در افزایش فالوورهای خود دارد، عکسی با همین منظر در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

این اقدام آنها را متوجه همسایه بودن این بازیگر زن و وبلاگ نویس معروف اینستاگرامی کرد.

ندا یاسی چگونه در اینستاگرام کلاه گذاشت؟
او برای فریب مردم گواهی فوت جعلی به اینستاگرام فرستاد و حالا احتمالا به اینستاگرام می گوید که اشتباه کرده است. ندا یاسی یکی از افراد جنجالی اینستاگرام است که رفتارش بسیار نامناسب است و از جمله افرادی است که در اینستاگرام دست به هر کاری می زند تا فالوور بیشتری به دست آورد. این فرد با دعوت از چهره های جنجالی و گاهی اوقات سوالات غیراخلاقی بازدیدکنندگان زیادی در اینستاگرام پیدا کرد. گاهی در پخش زنده از رفتارهای غیراخلاقی و الفاظ رکیک استفاده می کرد و حواشی زیادی داشت. وی اطلاعات دقیقی ارائه نکرد اما به نظر می رسد حدود 35 سال سن دارد و چند سالی است که از کشور مهاجرت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید