سعی کنید مشکل حرفه ای بودن را حل کنید

ساعت: 17:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794610

کادر فنی پرسپولیس قبل از بازی با ذوب آهن چه گفت؟

کادر فنی پرسپولیس پیش از این دیدار با ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری سرمربی پرسپولیس پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: هر بازی لیگ مانند فینال است، سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم و شرایط تاکتیکی خود را به حریفان دیکته کنیم. ذوب آهن تیم قابل احترامی است و خط دفاعی خوبی دارد. سعی می کنیم تاکتیک هایمان را مقابل این تیم به کار بگیریم تا موفق شویم. آهن در خط مقدم هم افراد بسیار خوبی دارد.

وی افزود: وی در خصوص بیانیه باشگاه ذوب آهن در اعتراض به انتخاب آرمان اسدی و کمک داور این دیدار و درخواست این باشگاه برای تعویض این کمک داور گفت: این نظر شخصی من است نه نظر باشگاه. و در گذشته هم گفته ام که مخالف اظهارات هستم، کل فوتبال ما اظهارنظر کرده است. این درست نیست آرمان اسدی کمک داور بازی مقابل صنعت آبادان بود و گل سالم مهدی عبدی را ندید. اگر بخواهیم اظهار نظر کنیم زیبا نیست. این اتفاقات در بازی می افتد، هم تیمی ها دچار اشتباهات داوری می شوند و در جایی پیروز می شوند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنانی مانند علی شجاعی و محمد شریفی در دیدارهای اخیر توضیح داد: همیشه گفته ام پرسپولیس از نظر کار تیمی عالی است. سایر بازیکنانی که برای ما ارزشمند هستند در خود پازل تاکتیکی هستند. علی شجاعی و محمد شریفی نیز وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند، بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و در طول فصل همه مردم بازی می کنند تا بتوانند توانایی های خود را در زمین نشان دهند.

پیروان: سعی کنید مشکل حرفه ای بودن را حل کنید

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: همه دیدارها برای پرسپولیس سخت و مهم است. مقابل ذوب آهن به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا به صدر جدول نزدیک شویم.

وی گفت: روند خوبی است، اما سوال من این است که چرا در سال های گذشته نبود و اگر بد است چرا امسال شروع شد؟ مشکلاتی مانند بدهی مالیاتی، ورزشگاه های مشترک و مالکیت مشترک که برای حضور ما در آسیا مشکل ساز شده است، مسائلی است که در یک برنامه نمی توان به آن پرداخت، اما امیدوارم هر اتفاقی می افتد خوب باشد و آن را به فال نیک بگیرم.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس میلیون ها هوادار دارد که با این تیم زندگی می کنند. سعی کنید مشکل را حل کنید. 2 روز از آن 5 روز و تنها 3 روز باقی مانده و فرصتی برای تصمیم گیری بهتر وجود داشت. در آینده در این مورد بیشتر صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید